عنوان Skull and Bones احتمالا بر روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد

عنوان Skull and Bones احتمالا بر روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد

با وجود این که کنسول نینتندو سوییچ از زمان عرضه تاکنون حدود ۵ میلیون واحد فروش داشته است اما احتمالا عنوان جدید کمپانی Ubisoft یعنی Skull and Bones بر روی این کنسول عرضه نخواهد شد.

بازی Skull and Bones عنوانی جهان باز است که دنیای دزدان دریایی و مبارزات دریایی سهمگین آنها را به تصویر می کشد و با توجه به وسعت بزرگ بازی و جزییات بالا و دقیق آن احتمال عرضه این عنوان بر روی کنسول نینتندو سوییچ بسیار کم میباشد.

آقای جاستین فارن کارگردان عنوان Skull and Bones در مصاحبه با سایت معتبر Gamespot میگوید: دنیای بازی ما جهانی غنی و با جزییات بسیار بالاست و حقیقتا آن چنان در مورد پلتفرم نینتندو سوییچ بحث نکرده ایم اما اگر بخواهیم زمانی بازی را بر روی این کنسول عرضه کنیم از حداکثر توان آن استفاده خواهیم کرد. در حال حاضر نمیتوانم در مورد پلتفرم خاصی صحبت کنم اما اولویت اول ما رایانه های شخصی و کنسول های خانگی هستند و ما قطعا از حداکثر قدرت آنها برای خلق بازیمان با جزییات دقیق استفاده خواهیم کرد.

نکته ای که مشخص است این است که Ubisoft میخواهد زمان بیشتری برای شناخت کنسول سوییچ و توانایی های آن صرف کند و قطعا نمیخواهد پورتی افتضاح از IP جدیدشان را به دارندگان سوییچ تحمیل نماید. البته این کمپانی قبلا علاقه خود را به این کنسول نشان داده و بازی هایی نظیر Rayman Legends , Steep و Mario + Rabbids Kingdom Battle برای کنسول نینتندو سوییچ آماده کرده است.

در حال حاضر میدانیم که یوبیسافت برنامه ای برای عرضه Skull and Bones بر روی نینتندو سوییچ نخواهد داشت و قطعا میتواند پس از عرضه اولیه بازی در این مورد تمرکز بیشتری داشته باشد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *