لانچ تریلر نسخه PS Vita بازی Resident Evil: Revelations 2 منتشر شد

بازی Resident Evil: Revelations 2 ماه بعد به کنسول PS Vita خواهد آمد. این خبر به همراه لانچ تریلر نسخه PS Vita این عنوان منتشر گردید. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده لانچ تریلر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

شرکت های Sony و Capcom اعلام کردند که پورت بازی Resident Evil: Revelations 2 برای PlayStation Vita در هجدهم اوت امسال(مصادف با ۲۷ مرداد ۱۳۹۴) منتشر خواهد شد. این پورت توسط شرکت Frima Studio ساخته شده و تنها به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد.

پورت نسخه Vita به همراه Raid Mode و پشتیبانی از حالت دو نفره آنلاین به صورت co-op به قیمت ۴۰ دلار عرضه خواهد شد. پشتیبانی از Ad-hoc در تاریخ دیگری به رایگان به بازی اضافه خواهد شد.

همه ۶ قسمت داستانی بازی هنگام عرضه قابل دسترسی خواهند بود.

در تریلر می توانید گیم پلی این عنوان بر روی کنسول PS Vita را مشاهده بفرمایید و هم چنین حالت co-op این عنوان را ببینید.

لانچ تریلر نسخه PS Vita بازی Resident Evil: Revelations 2 را می توانید در زیر مشاهده بفرمایید.

[aparat id=”ShgVG”]

دانلود تریلر

بار دیگر اعلام می کنیم، پورت بازی Resident Evil: Revelations 2 برای PlayStation Vita در هجدهم اوت امسال(مصادف با ۲۷ مرداد ۱۳۹۴) منتشر خواهد شد. این پورت توسط شرکت Frima Studio ساخته شده و تنها به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد.

Hazhir

دنیای اینترنت را چند سال پیش شناختم، به آن علاقه مند شدم و تا به حال در چندین وب سایت گیم فعالیت کرده ام. از بازی های ویدیویی لذت می برم و به تکنولوژی روز علاقمندم و خبرنگاری در زمینه گیم و ترجمه مطالب انگلیسی را دوست دارم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *