منتظر مپ جدیدی برای Battlefield 4 باشید

همانطور که می دانید بیشتر طرفداران Battlefield 4 به دنبال یک مپ بودند که در شب دنبال شود و حال کمپانی DICE به درخواست آنها عمل کرد و به زودی یک بروز رسانی رایگان به نام عملیات شبانه را منتشر خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

خبر های خوبی برای طرفداران Battlefield داریم،طبق گفته کمپانی سازنده بازی یک بروزرسانی رایگان به نام عملیات شبانه به زودی برای Battlefield 4 منتشر خواهد شد. این خبر در انجمن Battlefield 4 اعلام شد، با نصب این بروز رسانی مپ جدیدی به نام Zavod: Graveyard Shift به بازی اضافه خواهد شد و این مپ از تمام مد های این عنوان پشتیبانی خواهد کرد.

این مپ ریمیکسی از مپ Zavod 311 و یکی از تفاوت های ویژه آن جنگیدن در طول شب که این واقعا فوق العاده است. جالب است بدانید که قبلا طرفداران در مورد چنین مپی سوال های متعددی از کمپانی سازنده بازی پرسیده بودند و حال کمپانی سازنده بازی با انتشار این آپدیت رایگان به سوال آنها پاسخ مثبت داده است.

کمپانی DICE در ۱ سپتامبر پچ تابستانی خود را منتشر خواهد کرد. اگر شما اروپایی هستید و بر روی PS3 یا PS4 در حال تجربه این عنوان هستید باید به شما بگویم که فعلا باید صبر کنید زیرا بروز رسانی عملیات شبانه تا ۸ سپتامبر در دسترس قرار نخواهد گرفت.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *