همین حالا به طور رایگان به پک Naval Strike بازی Battlefield 4 دسترسی پیدا کنید

کمپانی EA همیشه ما را سورپرایز کرده و امروز نیز با در دسترس دادن یکی از پک های Battlefield 4 دوباره ما را شگفت زده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

اگر شما یکی از کاربران EA Access هستید، این کمپانی می خواهد تا به شما یک پک را به عنوان هدیه تقدیم کند. کمپانی EA به طور رسمی اعلام کرد که همه کاربران EA Access یک نسخه رایگان از پک Naval Strike را دریافت خواهند کرد. Naval Strike یکی از بسته های الحاقی عنوان Battlefield 4 محسوب می شود و به بازی ۴ تا مپ و یکسری سلاح جدید اضافه خواهد کرد که لذت تجربه بخش چند نفره این عنوان را دو برابر می کند.

اگر عنوان Battlefield 4 را تاکنون خریداری نکردید هیچ مشکلی ندارد اما باید عجله کنید چون بعد از ۳ سپتامبر دیگر این بسته الحاقی در دسترس شما قرار نخواهد گرفت. فقط کافی است که به برنامه ی Orgin بر روی کنسول Xbox One بروید و به این بسته الحاقی دست یابی پیدا کنید. برای آشنایی بیشتر با این بسته الحاقی جذاب به این لینک مراجعه کنید. Battlefield 4 در سال ۲۰۱۳ برای PS3، PS4، Xbox 360، Xbox One و PC منتشر شد و از زمان عرضه این عنوان هنوز هم هزاران نفر در حال تجربه بخش چند نفره این عنوان هستند.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *