ورزشکار روی کاور بازی EA Sports UFC 2 مشخص شد

سرانجام ورزشکار روی کاور بازی EA Sports UFC 2 مشخص شد و آن کسی به جز قهرمان شکست‌ناپذیر و حال‌حاضر UFC Women's Bantamweight یعنی Ronda Rousey نیست. وی در این رابطه می‌گوید:

یه عنوان یک گیمر، حس عجیبی دارد که بر روی کاور بازی باشید و عجیب‌تر از آن حضور یک زن بر روی کاور یک بازی UFC است. من واقعا خوشحالم از بابت اینکه چنین اتفاقی برایم رخ داده است.

Rousey در مورد بازی‌های مورد علاقه‌اش نیز شامل Pokemon و World of Warcraft صحبت‌های زیادی داشت. EA به وسیله‌ی بازی EA Sports UFC 2 می‌خواهد کیفیت بصری بازی را حتی نسبت به نسخه‌ی سال قبل نیز افزایش دهد. آقای Brian Hayes به عنوان سازنده ارشد بازی در این باره گفت:

واقعا واقعا واقعا خوش سیما به نظر رسیدن بازی برای ما امری حیاتی است و تیم سازنده همیشه در تلاش بوده تا نسبت به قبل پیشرفت داشته باشند. این پیشرفت شامل نورپردازی بهتر در جریان مسابقات داخل بازی، سیستم انیمیشن صورت مناسب‌تر، فیزیک‌های جدید و رندر عالی‌تر جزئیات خواهد بود. تمام این قضایا در بخش تکرار‌های داخل مبارزات جمع شده‌اند، جایی که شما می‌توانید رعشه‌ی یک مبارز را قبل از فرود آمدن مشتی سهمگین ، امواج ناشی از مشت و حتی حرکات مو‌هایش به علت نیروی مشت را به سادگی مشاهده نمایید.

بازی EA Sports UFC 2 سال آینده برای کنسول‌های Xbox One، PlayStation 4 و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. نظر شما درباره‌ی کاور بازی چیست؟

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *