یوبی سافت آماده ساخت عناوینی مثل Child Of Light می باشد

Child Of Light یکی از بازی های جذابی بود که سال پیش عرضه شد و توانست نمرات خوبی را از منتقدین دریافت کند. این بازی در سبک نقش آفرینی نوبتی می باشد که با استفاده از موتور Ubi Art ساخته شده است. پیش از این بازی موتور Ubi Art در ساخت سری بازی های Rayman مورد استفاده قرار گرفته بود. حال به تازگی اخباری مبنی بر ساخت بازی جدیدی توسط سازندگان این بازی منتشر شده است که می توانید در ادامه مطلب جزئیات بیشتر آن را مشاهده کنید.

اینطور که به نظر می رسد یوبیسافت سازندگان این بازی را به عنوان اعضای اصلی خود در استودیو خود برگذیده است. در همین خصوص آقای Lionel Raynaud، یکی از اعضای یوبی سافت سخنانی را در رابطه با سازندگان این بازی زده است که در پایین می توانید این سخنان را مشاهده کنید:

ما از عنوان Child Of Light و موفقیت خوبی که آورده است بسیار راضی و خشنود هستیم. هچنین از این که توانسته ایم یک بازی جدید دیگر که مورد توجه بازیکنان قرار گیرد بسازیم نیز بسیار خوشحال هستیم.

در ادامه گفته اند که:

تیم ما در طی ساخت این بازی با ارکان ساخت بازی های RPG آشنا شد و به خاطر همین امر نیز ما تیم اصلی را تشکیل دادیم.

اینطور که به نطر می رسد یوبیسافت به ساخت بازی هایی مانند Child Of Light علاقه دارد و در پی ساختن عناوین دیگری مثل این بازی می باشد.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. مهرداد کرمی گفت:

    من از Valiant Hearts بیشتر از Child of light خوشم اومد یا بهتر بگم اصلا از Child of light خوشم نیومد!به هر حال ممنون بابت خبر!

  2. دانیال نوائیان گفت:

    امیدوارم بازی های خوبی از آب در بیان . ممنون

  3. مجتبی گفت:

    سلام .
    خبری از نسخه جدید ریمن نیست ؟
    آخریش ریمن : افسانه ها بود که پارسال منتشر شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *