استدیو Undead Labs یک DLC جدید را برای State Of Decay تایید کرد

به تازگی استدیو Undead Labs یک DLC تازه را برای بازی State Of Decay معرفی کرد این زمانی است که DLC قبلی این بازی یعنی Breakdown به تازگی نیز منتشر شده بود.برای اطلاعات بیشتر میتوانید به ادامه مطلب بروید.

همانطوری که گفتیم به تازگی DLC جدید این بازی منتشر شده است و در حالی که بازیبازان در حال لذت بردن از آن هستند استدیو سازنده نیز در حال ساخت یک محتوای اضافی دیگر برای بازی open-world زامبی خود است.در طول این تاییدیه،Undead Labs اشاره داشت که استدیو پس از انتشار Breakdown شروع به ساخت یک DLC دیگر برای State Of Decay کرد و همچنین در طی متنی گفت که که ما یک شکل ابتدایی از آن ساختیم و تصمیم گرفتیم که چه کارهایی را میتوانیم انجام دهیم و چه کار هایی را نمیتوانیم انجام دهیم.حال هیچ اطلاعاتی از اینکه این DLC چگونه پیش خواهد رفت و یا چه زمانی میتوانیم شاهد یک تاریخ انتشار از آن باشیم؟دانستن اینکه یک محتوای دیگر برای State Of Decay در راه است بسیار هیجان انگیز است.

پس با ما همراه باشید تا که چه موقعی این DLC منتشر خواهد شد همچنین نسخه ی اصلی این بازی نیز برای PC و Xbox 360 در فروشگاه ها موجود است.

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *