اطلاعاتی جدید از بازی The Division منتشر شد

همان طور که میدانید یکی از مورد انتظار ترین بازی های شرکت پر اوازه یوبی سافت، بازی The Division میباشد که در سال ۲۰۱۴ توسط این کمپانی معرفی شد ولی طی زمان های متوالی تاخیر خورد و خیلی از گیمران را ازرده خاطر کرد. حال به تازگی از سوی یوبی سافت اطلاعات جدید و مهمی از عنوان The Division منتشر شده است که برای مطالعه ان تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

به تازگی طی خبری جدید از یوبی سافت، این شرکت اعلام کرده است که نسخه ی بتا و ازمایشی بازی تا سال ۲۰۱۶ تاخیر خورده است و دوباره بازیبازان درحالی که منتظر تجربه نسخه بتا ان بودند، نا امید شدند. اما اگر شما یکی از دارندگان کنسول های نسل هشتم مایکروسافت یعنی Xbox One هستید، فردا یعنی ۹ December میتوانید نسخه آلفا را بر روی کنسول خود بازی کنید. مدت زمان دانلود نسخه الفا این عنوان، تا ۱۲ December از سوی یوبی سافت تایید شده است و میتوانید فردا این بازی را از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران و با حجم ۲۳.۲ Gb از طریق Pre-Load تجربه کنید.

همچنین محیط نسخه ی الفا این بازی از انچه در نمایشگاه های قبلی به نمایش در امده است، پهناور تر بوده و شامل منطقه Dark Zone هم میباشد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۴ پاسخ‌ها

  1. MOJTABA KARAMKHANI گفت:

    ببخشید نسخه آلفا چیه <<>> منظورشون از نسخه آلفا چیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *