تاخیر Watch Dogs پیام مهمی را به استدیوهای first-party یوبیسافت رساند

عنوان Watch Dogs عنوانی پر طرفدار بود که برای انتشار در سال گذشته برنامه ریزی شده بود ولی به دلیل مشکلاتی نامعلوم این عنوان تاخیر خورد و بالاخره به ۲۷ می رسید.حال مدیر عامل استدیو های بازی سازی Massive Entertainment که در حال حاضر بر روی بازی The Division کار می کند گفته است که تاخیر عنوان Watch Dogs باعث شده است که پیام مهمی به دیگر استدیو های First-Party یوبیسافت برسد.

او در ادامه گفته است:

برای ما به عنوان یک استدیو بسیار مهم است که ناشر بازی ما یک تاخیر را انجام دهد و تاخیر عنوان Watch Dogs نیز تاخیر بسیار بزرگی بود.فکر می کنم که سهم آنها  در روز به تاخیر افتادن Watch Dogs حدود ۲۵ درصد سقوط کرد.زندگی در آن روز نیاز به شجاعت بسیاری داشت که من هنوز هم فکر می کنم که آن تصمیمی خوب بود.برای ما سازنده ها،ممکن است اهداف ما تغییر کنند که این خود پیام مهمی است که در این صورت بازی ما باید هم عالی باشد.

در زمان انتشار می فهمید که این تصمیم میلیون ها بار بهتر از عرضه در آن زمان بوده است.اگر بین کیفیت و زمان یکی را انتخاب کنم،من کیفیت را انتخاب می کنم.

هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای THe Division مشخص نشده است ولی انتظار می رود که در پایان سال جاری منتشر می شود.

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. Saeed Sj گفت:

    شدیدا منتظرم ! از بازی های یوبی خوشم میاد اما یوبی سافت یکم غیر معمولی هست همیشه تاخیر هایی از ۶ ماه گرفته تا ۲ سال میزنه اما فکرشو بکن یه دفعه اقایJonathan Morin بیاد بگه ساخت بازی WD به مشکل برخورده و برید ۳ سال دیگه بیاید!!!!!!!!یا بگه کلا کنسل شد برید با همون GTA V بازی کنید تا زمانی که GTA VI بیاد !!!!!! و همچنان WD در خاطره ها باقی میماند !!!!!!!!!(فقط یه شوخی بود برای سرگرم کردن رفقا!)

  2. WithoutBrain1994 گفت:

    از بس منتظر این بازی موندیم خفه شدیم ;-(

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *