تاریخ انتشار بازی های The Crew 2 و Far Cry 5 تاخیر خورد

Ubisoft

شرکت Ubisoft به صورت رسمی اعلام نمود که تاریخ انتشار ۳ بازی آنها به تعویق افتاده است تا سازندگان هر یک از این عناوین بتوانند در مدت زمان بیشتر ویژگی های بازی خود را بهبود بخشیده و عنوانی کامل را آماده نمایند. البته این تصمیم به موفقیت بازی Assassin’s Creed Origins بی ربط نمی باشد زیرا مدیران کمپانی Ubisoft به این نتیجه رسیده اند که با در اختیار گذاشتن زمانی مناسب و کافی می توانند موفقیت های بیشتری را توسط بازی های آینده شان کسب کنند.

آقای کریستین برگرس-کیمارد در این رابطه می گوید:

– این تصمیم برای ما این زمینه را ایجاد می کند تا عناوینی با کیفیت بالاتر و صد البته جذاب تر را به علاقه مندان بازی های ویدئویی ارائه کنیم. به عنوان مثال توانستیم مدت زمان بیشتری را در اختیار سازندگان بازی Assassin’s Creed Origins قرار دهیم و نتیجه آن تا حد زیادی بر روی کیفیت نهایی بازی و موفقیت های تجاری آن تاثیر گذار بود. بدین خاطر تصمیم داریم همین رویکرد را برای ۳ بازی آینده مان نیز ادامه دهیم.

جزییات دقیق تاخیر ۳ بازی در دست ساخت شرکت Ubisoft به شرح زیر می باشد:

– بازی مورد انتظار Far Cry 5 با تاخیر ۱ ماهه هم اکنون در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۱۸ برابر با ۷ فروردین ۱۳۹۷ منتشر می شود.

– بازی The Crew 2 که ابتدا برای انتشار در ماه سپتامبر ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده بود نیز در نیمه اول سال مالی ۲۰۱۸-۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.

– بازی سوم که عنوانی معرفی نشده می باشد ابتدا برای انتشار ما بین سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ برنامه ریزی شده بود. اما با وجه به رویکردهای جدید این عنوان ما بین سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ عرضه می شود.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *