تاریخ انتشار بازی God of War توسط فروشگاه پلی استیشن آمریکا لو رفت

خدای جنگ

در نمایشگاه E3 2016 بود که نسخه جدیدی از سری عناوین محبوب و پرطرفدار God of War رونمایی شد. نسخه ای که تفاوت های آشکار و متعددی با عناوین قبلی داشته اما با توجه به تریلر ها و نمایش های بازی تا به اینجا نوید عنوانی شایسته و موفق را خواهد داد.

در God of War جدید کریتوس به شخصیتی مسن و با تجربه تبدیل شده است و تلاش می کند تا دانسته ها و تجربیات خود را به پسر جوانش منتقل نماید. نسخه جدید برخلاف عناوین قبلی در محیطی کاملا جدید در جریان بوده و داستان آن ریشه در اساطیر افسانه ای نورس خواهد داشت که تمامی این موارد سبب متمایز بودن این نسخه نسبت به بازی های قبلی سری بوده و قطعا باعث جذاب تر شدن آن خواهد شد.

در طی این مدت هیچ گونه تاریخ انتشار دقیقی از نسخه جدید God of War منتشر نشده بود و کمپانی سونی تنها سال ۲۰۱۸ را برای انتشار این عنوان تعیین نمود. حال و در طی یک اشتباه فروشگاه پلی استیشن آمریکا تاریخ انتشار دقیق این بازی را لو داده است. با توجه به اطلاعات عنوان God of War در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۸ برابر با ۲ فروردین ۱۳۹۷ منتشر می شود و این در حالی است که تقریبا تمامی عناوین قبلی این سری نیز در این ماه عرضه شده اند.

این تاریخ توسط چندین منبع معتبر تایید شده است و به احتمال فراوان در نمایشگاه PlayStation Experience نیز به صورت رسمی اعلام خواهد شد. در هر صورت لو رفتن تاریخ انتشار یکی از مورد انتظارترین عناوین انحصاری کنسول PS4 قطعا موجب خوشحالی بسیاری از دارندگان این دستگاه خواهد شد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *