تصویر جدیدی از عنوان Mirror’s Edge: Catalyst منتشر شد

Mirror’s Edge: Catalyst بعد از غوغایی که در نمایشگاه Gamescom 2015 به پا کرد، حال اینطور که پیداست DICE با انتشار تصویری جدید در نمایشگاه Siggraph 2015 نیز کولاک کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

در طی نمایشگاه Siggraph 2015، کمپانی EA DICE یک تصویر هنری جدید از عنوان Mirror’s Edge: Catalyst منتشر کرده است. این تصویری هنری که در زیر می توانید مشاهده کنید، واقعا خارق العاده و به لطف موتور گرافیکی Frostbite تیم سازنده بازی توانسته تا محیط یک هال در برج Elysium  را به نحو احسند بازسازی کنند.

MirrorsEdge1

گرافیک بازی واقعا چشم نواز است و به همین خاطره که یکی از سایت های بزرگ بازی یعنی dualshocker آنرا به عنوان بهترین بازی ماجراجویانه نمایشگاه Gamescom می داند. Mirror’s Edge: Catalyst در ۲۳ فوریه سال ۲۰۱۶ برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه شخصی به انتشار خواهد رسید. طراح این عنوان نیز Viljar Sommerbakk است. نسخه پیشین این سری بازی Mirror’s Edge نام داشت و به خوبی توانست طرفداران زیادی را جذب خود بکند. طبق گفته سازنده بازی در این نسخه با کاراکتر های نسخه پیشین روبرو نخواهیم بود و همه ی کاراکتر های این نسخه متفاوت خواهند بود و هیچ شباهتی با کاراکتر های نسخه پیشین ندارند مگر اینکه شباهت اسمی.

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *