در Forza Motorsport 6 حدود ۲۶ آهنگ وجود خواهد داشت

کمپانی Microsoft برنامه های زیادی برای عنوان Forza Motorsport 6 دارد. یکی از برنامه های آنها گنجاندن آهنگ هایی فراموش نشدنی برای تجربه ای به یاد ماندنی است. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

کمپانی Microsoft اعلام کرد که ۲۶ آهنگ در بازی Forza Motorsport 6 وجود خواهد داشت، البته هنوز از نام آهنگ ها رونمایی نکرده است. از تصویر زیر می توان پی برد که چه پیست هایی برای این عنوان در نظر گرفته شده است.

forza-tracklist

لیست پیست ها :

Alps
Bathurst
Brands Hatch
Catalunya
Circuit of the Americas
Daytona
Hockenheim
Indy
Laguna
Lemans
Lime Rock
Long Beach
Monza
Nurburgring
Prague
Road America
Road Atlanta
Rio
Sebring
Silverstone
Sonoma
Spa
Test Track
Top Gear
Watkins Glen
Yas Marina

این تصویری از بازی نیست بلکه از پوستر این عنوان تصویر برداری شده است، اینطور که از این تصویر پیداست در این بازی شما می توانید آب و هوا، شب و روز و … را خود انتخاب کنید که این چیزی همانند عنوان شبیه ساز Project Cars است. همانطور که می دانید این عنوان هنوز در دست ساخت و احتمالا این لیست پیست های نهایی بازی نخواهد بود.

ما حدس می زنیم که با آهنگ هنرمندانی چون Brands Hatch, Daytona, Monza, Long Beach, Watkins Glen و … روبرو خواهیم بود. به احتمال زیاد آهنگ برنامه Top Gear نیز در لیست آهنگ های این عنوان گنجانده شده زیرا خود افراد این برنامه نیز در این عنوان ایفا نقش خواهند کرد. Forza Motorsport 6 به طور انحصاری برای ایکس باکس وان در دست ساخت است.

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *