سایتی برای دانلود بازی کامپیوتر با ترافیک نیم بهاء

دنیای بازی امروزه به یکی از پرمشغله و محبوب ترین سبک های عرضه اینترنت شناخته شده است که در آن میلیون ها گیمر در حال اجرای بازیهای مختلف هستند. در این بین سایت های بسیاری در زمینه ارائه مطالب روز دنیا فعالیت دارند که این مورد در ایران به شدت در حال رقابت است. سایت های بسیاری در زمینه انتشار بازی فعالیت دارند اما تعداد اندکی از آنها بازیهای محبوب و پرحجم را بصورت تست شده ارائه میدهند که پارسی دانلود یکی از آنها میباشد.

این سایت باتوجه به قدمت بیش از ۹ سال توانسته جایگاه خوبی در میان کاربران بدست آورد که همین مورد سبب شده تا روزانه هزاران نفر جهت دانلود بازیهای دلخواه خود به این سایت مراجعه کنند. سایتی قدیمی و شناخته شده که در طول این سالها با امواج بسیاری رو به رو شد اما هنوز هم در کنار کاربران خود قرار گرفته است. بخشی که مورد توجه کاربران این سایت قرار گرفته دانلود با ترافیک نیم بهاء است.

 

game-sport

 

وجود سبک های مختلف مربوط به بازی کامپیوتر

در ابتدا باید بگوییم که سبک بازیهای ورزشی توانسته صدر بهترین دسته بندی را در آمارگیری سایت های جهانی به خود اختصاص دهد که پارسی دی ال در زمینه دانلود بازی ورزشی کامپیوتر محبوب ترین بازیهای مربوط اعم از: سری PES و FIFA ، NBA و… را قرار داده است. جالب است بدانید که بیش از ۲ سال است که این سایت ترافیک دریافتی خود را با شرکت های مختلف مانند ایرانسل و همراه اول و حتی نت مخابرات بصورت نیم بهاء قرار داده است. یعنی به ازای دریافت ۱ گیگابایت حجم مصرفی شما ۵۰۰ مگابایت حساب خواهد شد.

در این سبک آپدیت های مربوط به بازی و پچ های جدید جهت ارائه یک بازی بهتر قرار داده شده است که با مراجعه به راهنمای نصب بازی مربوط میتوانید مطالب را بدون مشکلی نصب و راه اندازی کنید. همچنین ناگفته نماند که تمام بازیها با کرک های معتبر قرار میگیرد که در اجرا مشکلی نخواهید داشت.

 

game-strategic

 

برترین بازیهای مدیریتی و استراتژیک جهان

عنوان جالبی که میتواند شمارا به سمت خودش بکشاند بدون شک سبک بازیهای استراتژیک است که از اعتیادآور ترین سبک های مربوط به بازیهای کامپیوتری است. این سبک مدیون بازیهای مختلفی است که از اصلی ترین آنها میتوان به: سری بازیهای قلعه ، جنرال ، Iron Harvest ، Planetary Annihilation: TITANS ، Old World و… اشاره داشت. در این بخش نیز میتوانید مواردی تکمیلی مانند پیشنیاز و حتی آموزش تصویری نصب بازیهارا در اختیار داشته باشید که بنا به درخواست کاربران آموزش تصویری قرار خواهد گرفت.

دانلود بازیهای برتر استراتژیک هدف اصلی این دسته بندی در سایت پارسی دی ال است که از ارائه بازیهای بیهوده خودداری شده تا اکثر کاربران بازیهایی که از نظر سایت های مختلف جهانی مانند IGN مورد تائید هستند را در اختیار داشته باشند. نقد و بررسی بازیها نیز انجام خواهد شد که اگر بعنوان یک گیمر واقعی خودرا قبول دارید میتوانید بخش های خوبی را از این بخش دریافت کنید. بطور کلی این بخش نیز شامل بازیهایی است که امکان اجرای آنها بصورت آنلاین فراهم است که در این نوع مطالب روش اجرای بازی به صورت مولتی پلیر نیز توضیح داده میشود.

 

game-online

 

بازی های آنلاین کامپیوتری

AlirezA, [14.08.21 10:43]

بدون شک بازیهای آنلاین چه در کامپیوتر و چه در پلتفرم اندروید محبوبیت خاص خودرا دارند که در کنار سایر کاربران میتوانید رقابت خوبی را با آنها داشته و سرگرمی بیشتری را نسبت به بازی های آفلاین در اختیار داشته باشید. بازیهای این سبک معمولا شامل یک سیستم رتبه دهی هستند که میتوانید رتبه خود را بهبود ببخشید. جهت دانلود بازی آنلاین برای کامپیوتر میتوانید وارد پارسی دی ال شوید که راهکار نصب بازی نیز به شما آموزش داده میشود زیرا نصب بازیهای آنلاین با آفلاین کمی تفاوت دارد که از اصلی ترین بازیهای این سبک میتوان به فورتنایت اشاره داشت.

دسته بندی های نامبرده تنها بخش اندکی از سایت را تشکیل میدهند که اگر از طرفداران سبک های دیگر هستید میهن گیم پیشنهاد میکند پارسی دانلود را از دست ندهید ناگفته نماند که این سایت در زمینه انیمیشن و فیلم و سریال نیز فعالیت دارد که باتوجه به حوضه کاری وسیع خود توانسته نظر کاربران بسیاری را جلب کند.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *