ستایش کارگردان فنی موتور Frostbite از تکنولوژی C++ Toolchain کنسول Ps4
امروز آقای Johan Andersson کارگردان فنی موتور Frostbite ( موتور اختصاصی استودیوی Dice و تقریبا اکثر بازی هایی که در این چند وقته از سوی کمپانی EA منتشر و در حال ساخته شدن می باشد ) از تکنولوژی های به کار رفته در کنسول Ps4 صحبت کرده اند و آنها را ستایش کرده اند.
ایشان در صحبت های خود گفته اند که :
" تکنولوژی PS4 C++ toolchain فوق العاده می باشد. "
ایشان همچنین اطلاعات جالبی را در زمان تولید نسخه ی Ps4 عنوان Battlefield 4 به اشتراک گذاشته اند. آقای Johan Andersson اعلام کرده اند که تیم آنها علاقه داشت که از تکنولوژی SMAA T2X ( نورپردازی و آنتی آلایزینگ بسیار پیشرفته ) نیز برای نسخه ی Ps4 این بازی استفاده کند ، اما به دلیل اینکه هزینه ی استفاده از این تکنولوژی بسیار سنگین بود ، آنها مانع از انجام این کار شدند :
" ما از SMAA T2X در نسخه ی Ps4 استفاده کردیم و خروجی ای که گرفتیم نیز فوق العاده بود. اما هزینه ی آن برای Battlefield 4 بسیار زیاد بود."
اگر علاقه دارید از ویژگی های SMAA T2X بدانید ، باید به شما بگوییم که استودیوی Sucker Punch در عنوان inFAMOUS : Second Son از این ویژگی استفاده کرده است و نتیجه ی نور پردازی نیز چیزی شده است که امروزه مشاهده می کنید. ( بنابر عقیده ی بسیاری از وبسایت های خارجی ، نورپردازی inFAMOUS : Second Son تا به اینجای کار برترین نور پردازی را در تاریخ بازی های کنسولی به خود اختصاص می دهد)
واقعا هم قابل ستایشه :D