شایعه: اطلاعاتی در رابطه با بازی Battlefield Bad Company 3 منتشر شد

شرکت EA در گذشته اعلام کرده بود که نسخه جدیدی از سری بازی های محبوب Battlefield در اواخر سال ۲۰۱۸ و یا اوایل سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. اما به جز این مورد هیچ گونه اطلاعات دیگری از سوی این کمپانی در خصوص بازی جدید این سری در اختیار بازیبازان قرار نگرفته است. اما در حال حاضر این اطلاعات از سوی یکی از یوتیوبرها منتشر گردیده است.

این یوتیوبر که با نام AlmightyDaq شناخته می شود در گذشته اطلاعاتی در رابطه با بازی Battlefield 1 را منتشر کرده بود و این بار احتمالا اطلاعاتی جدید از نسخه بعدی Battlefield را در اختیار دارد. البته به نظر می رسد که این فرد تنها کسی نیست که از نسخه بعدی این فرانچایز معروف اطلاعاتی را بدست آورده است.

طبق گفته های این فرد بازی بعدی این سری Battlefield Bad Company 3 خواهد بود و دارای گیم پلی متنوع و سریعی می باشد. این نسخه دارای فضایی مدرن و تجهیزات جنگی مدرنی نیز می باشد اما این مدرن بودن در حد و اندازه های عنوانی مثل Battlefield 4 نخواهد بود. هم چنین این نسخه در نمایشگاه E3 2018 به صورت رسمی معرفی می شود.

کمپین بازی Battlefield Bad Company 3 اتفاقات و درگیری های هم زمان و بعد از جنگ ویتنام را روایت می کند و وابستگی هایی به جنگ سرد نیز خواهد داشت. البته هنوز وقایع دقیق تاریخی این نسخه مشخص نشده است. دیگر اطلاعات منتشر شده به شرح زیر می باشد:

حالت های بازی:

– Conquest / فتح

– Capture the flag / تسخیر پرچم

– Rush / هجوم بردن

– Operations / عملیات

– Domination / سلطه

– Team Death Match / بازی مرگ تیمی

– حالت بازی ۵ در برابر ۵ شبیه به Squad Obliteration

مبارزه در Battlefield Bad Company 3 به صورت تنگاتنگ و از فواصل نزدیک دنبال می شود و بسیار شبیه عناوینی چون Battlefield Bad Company 2 و Battlefield 3 خواهد بود و احتمالا نقشه های Grand Bazaar و Oasis Harvest Day در این نسخه نیز حضور دارند.

اسلحه ها:

– اسلحه های استفاده شده در جنگ ویتنام و جنگ سرد

– سفارشی سازی اسلحه ها هم چون بازی Battlefield 4

سفارشی سازی:

– سفارشی سازی کاراکتر , اسلحه و وسایل جنگی مانند بازی Battlefield 4

وسایل نقلیه:

در این نسخه شاهد حضور تانک ها , هلیکوپترها و LVAs ها خواهیم بود.

کیت ها:

– Assualt / مبارز

– Engineer / مهندس

– Support / پشتیبان

– Recon

– MTX

پرداخت های درون برنامه ای به هیچ وجه شبیه به بازی Star Wars Battlefront 2 و چیزی نزدیک به بسته های جنگی Battlefield 4 خواهد بود. در حال حاضر نیز تمامی این اطلاعات در حد یک شایعه می باشد و توسط هیچ منبع معتبری تایید و یا تکذیب نشده است.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *