عناوین پردرآمد Sony بعد از کنفرانس مالی این شرکت کدام است؟

چندی پیش کنفرانس مالی Sony به اتمام رسید که اندکی قبل با خبری دیگر از آن در خدمت شما بودیم.اکنون نوبت به بهترین و سود آور ترین بازی های First Party این کمپانی بزرگ میباشد.در ادامه خبر با میهن گیم همراه باشید.

در یکی از مهم ترین لحظات کنفرانس مالی شرکت Sony سوالی مبنی بر سود آور ترین بازی انحصاری ساخت استودیو های تحت نظر Sony از آقای Kenichiro Yoshida رییس بخش مالی این کمپانی عظیم پرسیده شد.

ایشون در جواب گفتند:

  کمپانی Sony بازی های سودآورد زیادی از جمله Blood Born را در استودیو های خود ساخته و از عناوین دیگر این چنینی میتوان به بازی The Last Of Us اشاره کرد که با بازخورد خوب مالی رو به رو شد و همچنین ما در کنار این اسامی مسلما فرنچایز Uncharted را نیز داریم.این بازی بازی هایی هستند که ما انتظار داریم که با موفقیت مالی همراه باشند.

سوال مطرح شده از آقای Yoshida در رابطه با بازی های سودآور این سال مالی بود که ایشون ترجیح دادند از فرنچایز های گذشته نیز در پاسخ این سوال استفاده کنند(هر چند که مسلما شاهد هیچ کدام از شماره های دوم بازی های Blood Born و The Last Of Us تا پیش از ماه March سال ۲۰۱۶ نخواهیم بود.

آقای Yoshida همچنین با چالش برانگیز خواندن پیش بینی موفقیت مالی یک بازی افزود:

میدونید…این خیلی خیلی سخته که موفقیت مالی یک بازی رو پیش بینی کنید

sony

اما سخت باشد یا نه من همانند خیلی از شما به موفقیت مالی و کیفی Uncharted 4: A Thief’s End اطمینان دارم.همچنین دیدن عملکرد و سودآوری بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection بسیار جذاب خواهد بود اما برای پیش بینی این مورد زود است و باید مدتی صبر کنیم.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟آیا شما نیز به موفقیت عناوین جدید سونی و استودیو های آن اطمینان دارید؟نظر خود را با ما در میان بگذارید.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *