Resident Evil Umbrella Corps اسم نسخه جدید سری بازی Resident Evil است

امروز کپکام نام تجاری جدیدی برای فرنچایز Resident Evil به ثبت رسانده است ، اینطور که از دفتر نام های تجاری پیداست این شرکت نام تجاری برای Biohazard Umbrella Corps ثبت کرده است. شاید بعضی از شما ها از خود بپرسید که این نام تجاری چه ربطی به عنوان Resident Evil  دارد ؟ اما در پاسخ به سوال شما باید بگویم که Biohazard نام ژاپنی عنوان Resident Evil است.

در ادامه نیز میتوانید سند و مدارک این ثبت نام را مشاهده کنید تا از این بابت اطمینان پیدا کنید. شایان ذکر که در آنها طیف گسترده ای از پلتفرم های بازی نیز به چشم میخورد از موبایل گرفته تا کنسول های خانگی و قابل حمل.

 

resident-evil-7-is-umbrella-corp_480x632

 

این نام تجاری ۱۰۰ درصد مربوط به یک نسخه جدید از فرنچایز Resident Evil  میشود. اما چه کسی میداند ، شاید هم نام نسخه جدید بازی Resident Evil 7 باشد. به هر حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم که کپکام قصد دارد چه نامی بر روی نسخه جدید این عنوان بگذارد.

این موضوع در حالی است که چند هفته پیش نیز یک نام تجاری در اروپا به ثبت رسید البته به علت عدم وجود نام Resident Evil خیلی از هواداران به شک و تردید افتادند که آیا این نام تجاری برای این فرنچایز است یا نه ؟

حال نظر شما راجب این موضوع چیست آیا این نام مربوط به این فرنچایز بوده است ؟

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *