آخرین DLC عنوان The Last of Us با نام Grounded Bundle معرفی شد

The-Last-of-Us

دقایقی پیش استودیوی صاحب نام ناتی داگ سومین و آخرین DLC عنوان The Last Of Us را با نام Grounded Bundle معرفی کرد.

این DLC شامل محتویات جدید برای بخش داستانی ، نقشه های جدید برای بخش چند نفره ، سلاح های جدید ، و دو پک جدید زنده ماندن با نام های Situational Survival Skills و Professional Survival Skills Bundle می باشد.

استودیوی ناتی داگ در رابطه با این DLC اعلام کرده است که :

"درجه ی سختی Grounded Mode سخت ترین درجه ی سختی است که شما در بخش داستانی The Last Of Us با آن رو به رو خواهید شد. در این درجه ی سختی دشمنان و هوش مصنوعی بی پروا ، باهوش و بی رحم می باشند و زنده ماندن در این درجه ی سختی تقریبا غیر ممکن می باشد."

این DLC جدید دارای تروفی های جدید برای بخش تک نفره و محتویات جدید برای بخش چند نفره نیز می باشند.  در بخش چند نفره نیز چهار نقشه ی جدید با نام های Wharf, Capitol, Coal Mine و Water Tower اضافه شده است.  همچنین پک سلاح های جدید چهار سلاح جدید با نام های Specter, Double Barrel, Enforce و Launcher guns را به سلاح های شما اضافه می کند.

کسانی که Season Pass بازی را در اختیار داشته باشند ، می توانند این پک را به صورت رایگان و کسانی که در اختیار ندارند نیز می توانند در طول چهار هفته ی آینده آن را با مبلغ ۱۹.۹۹ دلار خریداری نمایند. با خرید Season Pass شما می توانید به دو محتوای اضافی دیگر با نام های Abandoned Territories و Left Behind نیز به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. همچنین گفته شده که اگر شما مایل به خرید این Season Pass نمی باشید ، می توانید هر کدام از این پک ها را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

جدا از این محتواهای اضافی ، تمامی بازیکنان یک اسلحه ی جدید با نام Full-Auto Rifle را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. در قسمت پایین می توانید دو تصویر از این DLC را مشاهده نمایید.

TLoUGB1 TLoUGB2

سعید نیکبخت

سردبیر وبسایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. مهدی مجد گفت:

    هر چه قدر DLC بیاد بازم کمه ! (L)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *