آمار فروش این هفته : LEGO Jurassic World همچنان در صدر جدول

Lego Jurassic World همانند فیلم خود یعنی Jurassic World حسابی غوغا کرده است و برای دومین بار در صدر جدول آمار فروش انگلستان قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

مثل هفته گذشته دوباره عنوان LEGO Jurassic World در صدر جدول آمار فروش این هفته در انگلستان قرار گرفت. اینطور که پیداست این عنوان کولاکی به پا کرده. عنوان Grand Theft Auto 5 در رده دوم قرار گرفت، The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited در رده سوم، Batman: Arkham Knight و FIFA 15 نیز به ترتیب در رده چهارم و پنجم جا خوش کرده اند.

Rare Replay نیز که توانست به صدر جدول دست یابی پیدا کند، حال در رده ششم قرار گرفته است، این عنوان به طور انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شد. جدید ترین ساخته DICE یعنی Battlefield Hardline’ نیز در رده هفتم و Minecraft: Xbox Edition در رده هشتم، Minecraft: PlayStation Edition نیز در رده نهم قرارر گفت. اما جالب است بدانید که Dying Light هنوز توانسته در ۱۰ عنوان پرفروش این هفته برای خود جا رزرو کند.

LEGO Jurassic World در ۱۰ ژوئن سال ۲۰۱۵ برای پلی استیشن ۳، پلی استیشن ۴، ایکس باکس ۳۶۰، ایکس باکس وان، پلی استیشن ویتا، ۳DS، وی یو، مک و رایانه شخصی به انتشار رسیده است. این عنوان توسط Traveller’s Tales ساخته شده و تاکنون توانسته حسابی بازیکنان را جذب خود کند.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *