آمار پرفروش ترین عناوین این هفته در ژاپن

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در ژاپن نیز کولاک کرد و به پرفروش ترین عنوان این هفته این کشور تبدیل شد، برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تعداد نسخه فروش رفته از این عنوان با میهن گیم همراه باشید.

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در ژاپن در صدرجدول Media Create charts قرار دارد، نسخه PS4 این عنوان نیز بیشتر فروش این عنوان را به خود اختصاص داده است. این عنوان در ۲ سپتامبر در ژاپن منتشر شد و طبق آخرین گزارش این عنوان بیش از ۴۱۱,۱۹۹ نسخه بر روی سیستم های PlayStation فروخته است.

۲۹۳,۶۵۲ آنها به نسخه PS4 اختصاص دارد و ۱۱۷,۵۴۷ دیگر آن نیز به نسخه PS3. جالب است بدانید که عنوان Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots در هفته اول انتشارش ۴۷۶,۳۳۴ نسخه فروخت یعنی چیزی حدود ۶۵,۱۳۵ نسخه بیشتر از مقدار فروش عنوان The Phantom Pain. علاوه بر این به لطف این عنوان تعداد فروش کنسول PS4 نیز افزایش پیدا کرد، تعداد فروش آن به ۵۴,۴۹۴ نسخه افزایش یافت. در این لینک می توانید جدول آمار پرفروش ترین عناوین این هفته در ژاپن را مشاهده کنید.

علاوه بر این The Phantom Pain در صدر جدول آمار پرفروش ترین عناوین این هفته انگلستان نیز قرار داشت، ۷۲ درصد فروش آن مربوط به نسخه PS4 می شد و ۲۲ در صد آن نیز مربوط به نسخه Xbox One  و ۶ درصد باقی نیز ۳ درصدش مربوط به نسخه PS3 و ۳ درصدرش مربوط به نسخه Xbox 360 بود. انتظار می رود که در صدر جدول NPD charts که ماه آینده منتشر می شود نیز این عنوان قرار بگیرد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *