آیا Assassin’s Creed : Rogue نام نسخه ی نسل هفتمی بازی AC است ؟

 

حدودا در ماه مارس سال جاری بود که یوبی سافت خبر ساخت نسخه ی نسل هفتمی سری بازی های Assassin’s Creed را اعلام کرد . این موضوع به این دلیل بود که مشخص شده بود بازی Assassin’s Creed : Unity فقط برای کنسول های نسل هشتم و Pc منتشر خواهد شد و خبری از کنسول های نسل هفتمی نخواهد بود . مدتی شایعه بود که نام بازی Assassin’s Creed که قرار است برای نسل هفتم منتشر شود Comet نام دارد و به نحوی مکمل داستان بین سری بازی های AC: III تا DLC معروف Freedome Cry در AC : BLack Flag باشد . 

ولی طی پستی که امروز یکی از خرده فروشی های آلمانی منتشر کرد این بازی را با نام Assassin’s Creed : Rogue برای پیش فروش قرار داد . با توجه به اطلاعات این فروشگاه این بازی قرار است برای کنسول های Ps3 و Xbox 360 منتشر شود و این اطلاعات دقیقا با اطلاعات AC: Comet نیز هماهنگی کامل دارد .

r811894_ins-creed-rogue-1152x523.png

                                                        پستی که راجع به این بازی در سایت آلمانی منتشر شده است

داستان این بازی احتمالا باید در سال ۱۷۵۸ در اقیانوس های اطلس جریان داشته باشد که میتواند داستان درگیر کننده ای را در نوع خود برای کنسول های نسل هفتمی یعنی Xbox 360 و Ps3 رقم بزند .

همچنین هنوز هم شایعاتی وجود دارد در مورد اینکه این نسخه آخرین سری از بازی Assassin’s Creed روی نسل هفتم میباشد و گروهی دیگر اعتقاد دارند که یوبی سافت تا سال ۲۰۱۷ پشتیبانی خود را از کنسول های نسل هفتم ادامه خواهد داد .

تمامی خبر هایی که تا کنون در مورد این بازی منتشر شده اند صحت کامل را دارا نمیباشند و تا قبل از تائید رسمی خود استدیوی یوبی سافت هم یک شایعه برای این بازی و کنسول های نسل هفتم باقی خواهند ماند .

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. ABS92 گفت:

    ممنون دانیال جان بابت خبر
    خبر خوبی هست برای کنسول بازای نسل هفتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *