اخبار جدید از بازی سرعت کوچک:همه ستارگان بازی های ایرانی

بازی سرعت کوچک:همه ی ستاره های بازی های ایرانی یک بازی ویدویی است که توسط شرکت کارخانه ی رویایی در حال تولید می باشد.شخصیت های مثبت این بازی را ستارگان و کارکتر های اول بازی های ایرانی مانند گرشاسپ و شبگرد تشکیل می دهند که باید با ستارگان بازی های خارجی مانند هیتمن و اساسین رقابت کنند که همین ایده ی جالب گیمر های ایرانی را در انتظار بازی سرعت کوچک قرار داده است.این بازی ایرانی در دو نسخه آندرویدی و کامپیوتری در حال تولید است که نسخه کامپیوتری آن با رزولیشن بالاتر و بصورت تمام HD در حال ساخت است و دارای بخشهای متنوع تر و امکانات بیشتری نسبت به نسخه اندرویدی خود می باشد که در آن میتوان با استفاده شخصیت های مختلف بازی, از وسایل نقلیه بیشتر، اسلحه های متنوع تر و همچنین پک های دانلودی که شامل مسیرهای جدید ، شخصیت های جدید ، اسلحه ها و … استفاده کرد.

اما خبر اول از این بازی افتتاح قریب الوقوع سایت این بازی است که به زودی راه اندازی می شود و شما عزیزان می توانید اخبار لحظه به لحظه بازی را از آنجا دنبال کنید.
خبر دوم مربوط به خود بازی است.سازنده های بازی سرعت کوچک علاوه بر سبک race در حال کار روی سیستم مبارزه ای با نام Small Combat هستند که به بازی اضافه میشود.
و خبر سوم که کمی ناراحت کننده است به تعویق افتادن انتشار این بازی است و این به دلیل اضافه شدن سبک مبارزه ای بوده که کمی کار را گسترده تر کرده است و اکنون مشخص نیست این بازی چه زمانی منتشر خواهد شد.
این بازی یک پروژه تجاری نبوده و به صورت رایگان در سایت شرکت سازنده برای دانلود گذاشته خواهد شد.

تصاویری از سبک مبارزه ای بازی سرعت کوچک:

 

شما ممکن است این را هم بپسندید

۱۴ پاسخ‌ها

  1. مهدی مجد گفت:

    چه جالب حالا این ایارنیه کیه ؟ ?:-)

  2. saman گفت:

    این دوستان برای آوردن شخصیتهای بازی های خارجی از اونها اجازه گرفتن ?:-)

    • احمد سعیدی گفت:

      قطعا خیر.ولی اونها اگه ببینند به نظرتون ناراحت میشن.
      اگه هم اجازه میگرفتن اونها پاسخ می دادند؟پس بازی با این ایده جالب رو به نظرتون باید چه جوری میساختن.

  3. Pooyan گفت:

    دوستان من مدیر پروزه این بازی هستم و باید در جواب دوستمون مبنی بر اجازه گرفتن و بهره برداری در مورد شخصیتهای خارجی باید بگم که این بازی یک بازی تجاری نیست که بخوایم برای حضور شخصیتها حاضر در اون اجازه ای بگیریم این بازی کاملا رایگان بوده و حضور شخصیتها و استفاده از اونها هم حکما به عنوان یک فن یا طرفدار شخصیت تلقی میشه و هیچ جای دنیا برای طراحی و استفاده از یک شخصیت و یا هرچیز دیگه ای که هیچ نوع سود و منفعتی برای شخص نداشته باشه نیازی به گرفتن اجازه نخواهد بود

  4. ممنون از همه سازندگان این بازی .به نظر میاد جالب باشه.مخصوصا به خاطر اینکه هم شخصیت های ایرانی و هم شخصیت های خارجی در این بازی حاضر هستند.من از این بازی حمایت میکنم

  5. مهدی گفت:

    دمشون گرم. حالا این بازی کی میاد؟ (البته متن را خوندم که نوشته بود معلوم نیست من منظورم اینه که مثلا سال ۹۴ یا ۹۲ یا ۹۳ یا … کدوم سال )
    یه چند تا سوال خارج از موضوع دارم اونم اینه که چرا برای سایت آمار بازدید نگذاشتید؟ و چرا آمار بازدید از هر مطلب را نگذاشتید؟

    • احمد سعیدی گفت:

      احتمالش هست که تو سال ۹۲ بیاد اما خیلی کمه.اما صد در صد تو ۴-۵ ماه اول سال ۹۳ منتشر خواهد شد.
      در مورد سوالات بعدیتون مدیران سایت باید جواب بدن.اما بازدید کلی سایت روزانه حدودا ۲۰ تا ۲۵ هزار است.بازدید از هر مطلب هم اخبار حدود ۱۵۰ تا ۳۰۰ و مقاله ها حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ هست.

  6. reza گفت:

    اقا یه نقد و بررسی درباره بازی کوهنورد می زارید؟

  7. reza گفت:

    یه سوال دیگر این بازی ممکنه حجمش چقد باشه؟

  8. persianboy50 گفت:

    خیلی باحاله ! ایده ی خیلی جالبی داره ! واقعا به همچین ایده ی نابی افرین باید گفت :yes: :inlove:
    یه مطلبی هم عرض کنم خدمت اون دوستی که دم از اجازه گرفتن از شرکت های خارجی و این حرف ها میزد.. اخه عزیز من چرا دنبال زیر بغل مار میگردی ؟! اولا طبق فرموده اقای سعیدی که گفتن : (( اونا اگه ببینن به نظرتون ناراحت میشن ؟ اگه هم اجازه میگرفتن اونا پاسخ می دادن ؟؟ )) . دوما از این بازی استفاده ی درامد زا نشده که نیاز به اجازه باشه (اگر میشد هم بازم من اعتقادی به اجازه گرفتن نداشتم .. چرا ؟؟! یکی از هزارتا دلیل , چیزی هست که اقای احمد سعیدی گفتن .. ) .
    سوما داداش من اونا مارو تحریم کردن و حاضر به دادن حتی یه موتور بازی سازی به ما نمیشن .. اونوقت حالا که ما خودمون رو مستقل از اونا و با چنگ و دندون می کشیم بالا شما دنبال این هستی که ما بریم بگیم تورو خدا بزار ما حداقل از شخصیت هاتون یه نگاهی بکنبم ..!! اونم تو یه بازی رایگان ! ؟ خیلی دوست داشتم حرف دلم رو به شما بزنم دوست عزیز , ولی هم خیلی طولانیه , هم اگه بزنم دیگه کامنتم رو اجازه نمایش داده شدن نمیدن (البته منظورم این نیست که قصد بی احترامی داشته ام) .. در همین حد بگم که شما از اونایی هستی که میخوای فقط یه حرفی همین جوری بزنی و یه خودی نشون بدی و خودتو روشن فکر نشون بدی… شما که اینقدر ادم خوبی هستی , موقعی که شرکت های دایس و ای ای داشتن بتلفیلد میساختن کجا بودی بهشون بگی شما فکر اینو نکردید که یه موقع ۷۵ میلیون نفر ناراحت بشن ؟ (هر چند که هیچ کس اون بازی رو اصن اهمیت نداد (منظورم این نیست که بازی نکرد , منظورم اینه که هیچ کس تاثیر نگرفت از بازی) و خود من هم تا اخرش رو بازی کردم و به عقل کوچیک سازنده هاش فقط در طول بازی کردن میخندیدم که اینجا رو مثل پاکستان و عراق و افغانستان میدونن و فک میکنن مثل عراق تو کمتر از ۲۰ روز میگیرنش و … بماند ) به هر حال ایراد الکی نگیر اقای سامان خان ..

    بگذریم…

    ممنون از سازنده های خوب این بازی جالب :inlove: :-) :yes:
    خسته نباشید و همیشه موفق باشید :-)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *