ارائه بازی رایانه‌ای پروانه با رویکرد آموزش سبک زندگی

خبرگزاری تسنیم: یک تولید کننده بازی‌های رایانه‌ای از ارائه بازی رایانه‌ای پروانه‌ای با رویکردآموزش سبک زندگی در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سجاد جعفرزاده تولید کننده بازی‌های رایانه‌ای در خصوص این بازی رایانه‌ای اظهار داشت: این بازی در سبک داستانی، ماجراجویانه برای نخستین بار در سبک محیط باز تولید شده و رویکرد آن آموزش سبک زندگی است.
وی ادامه داد: در داستان این بازی دنیایی وجود دارد که دچار بیماری به نام رنگی شدن می‌شود و کارکتر اصلی بازی در مأموریت‌هایی از انتشار این بیماری در شهر جلوگیری می‌کند؛ عامل این بیماری پرنده‌‌هایی هستند شبیه کلاغ که شخصیت بد بازی آن‌ها را به مردم می‌فروشد به امید این‌که این کلاغ‌ها در بزرگسالی تبدیل به بلبل‌هایی خوش رنگ می‌شوند.

جعفرزاده افزود: در ادامه روند بازی هر شهروندی که این پرنده‌ها را خریداری کرده باشد دچار بیماری رنگی شدن می‌شود و در واقع نمی‌تواند واقعیت‌ها را به خوبی ببیند.

این تولید کننده بازی‌های رایانه‌ای گفت: این بازی در تیراژ نخست ۲۰۰ هزار نسخه تا دو هفته دیگر وارد بازار بازی‌های رایانه‌ای کشور می‌شود و به این دلیل که پیوست فرهنگی در آن دیده شده پس از آن لوازم‌التحریر با برند این بازی و به نام شخصیت‌های اصلی آن در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های لوازم‌التحریر به فروش می‌رسد.

وی تصریح کرد: در این بازی مفاهیم تربیتی همچون ظلم‌ستیزی، ولایتمداری، احترام به بزرگ‌تر و کمک به دیگران در لایه‌های پنهان بازی قرار داده شده و سعی شده که از ارائه این مفاهیم به صورت شعاری در متن بازی خودداری شود.

سورنا رضایی

زمین کتابی ست و ما هریک کلمه ای از آن،که در کنار یکدیگر داستان زمینیان را رقم میزنیم.............

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *