از حجم نسخه Xbox One عنوان Fallout 4 پرده برداری شد

از حجم نسخه Xbox One عنوان Fallout 4 پرده برداری شد. هنوز معلوم نیست که حجم نسخه های دیگر این عنوان به چه شکل خواهد بود اما اینطور که پیداست همه نسخه های این عنوان از حجم پایینی بهره می برند. برای کسب اطلاعات بیشتر از این عنوان با میهن گیم همراه باشید.

سایت رسمی کمپانی مایکروسافت از حجم نسخه Xbox One عنوان Fallout 4 پرده برداری کرد. طبق گفته فروشگاه رسمی Xbox One این عنوان حجمی معادل ۲۸.۱۲ گیگابایت خواهد داشت. در مقایسه با خیلی از عناوین دیگر این عنوان از حجم پایینی برخوردار است. البته حجم کم دلیل بر این نمی شود که این عنوان از سطح کیفی پایینی بر خوردار است هرچند که هنوز نمی توان در مورد سطح این عنوان اظهار نظر کرد!

Fallout 4 در ۱۰ نوامبر برای Xbox One, PS4 و PC منتشر خواهد شد. بعد از عرضه این عنوان به طور رسمی در سراسر جهان نوبت به عرضه بسته های الحاقی فوق العاده آن می شود. طبق گفته کمپانی سازنده این عنوان بسته های الحاقی زیادی برای آن در نظر گرفته شده است. جالب بدانید که حجم Fallout 3 چیزی معادل ۴.۷۵ گیگابایت و حجم Fallout 3 نیز ۵.۴۸ گیگابایت بوده است بنابراین نسبت به نسخه های پیشین خود از حجم بالایی برخوردار است. منتظر اطلاعات بیشتر از این عنوان باشید.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *