اطلاعاتی از آپدیت بزرگ بازی Batman: Arkham Knight ارائه شد

اطلاعاتی از اخرین و بزرگ ترین DLC بازی Batman: Arkham Knight در سال ۲۰۱۵

همان طور که میدانید اخرین نسخه از سری بازی Batman، بازی Batman: Arkham Knight میباشد که تقریبا عنوان خوب و موفقی بود اما این بازی بر روی رایانه های شخصی فاجعه ای به بار اورد و تمامی گیمران را از خود ناراحت کرد. وارنر سازنده این بازی تا به حال چند اپدیت برای Batman: Arkham Knight بر روی نسخه PC منتشر کرده اما هنوز نتوانسته رضایت بازیبازان را به دست اورد. اما به تازگی وارنر و راکستادی اطلاعاتی از اخرین و بزرگ ترین DLC بازی Batman: Arkham Knight در سال ۲۰۱۵ منتشر کرده اند که اگر از طرفداران این بازی هستید تا ادامه مطلب با میهن گیم همراه باشید.

تنها ۹ روز از سال ۲۰۱۵ میلادی باقی مانده است و شاید همین ۹ روز فرصت خوبی برای جبران اشتباهات سازندگان این بازی باشد تا حداقل تا اخر سال PC بازان بتوانند تجربه خوب و بی دردسری از Batman: Arkham Knight داشته باشند. افت فریم، لگ و باگ های متعدد در بازی از جمله مشکلات بزرگ این عنوان در نسخه PC است که حتی بعضی اوقات با مواجه با انان باید ان مرحله یا ان قسمت از بازی را ریستارت کنید و از اول شروع کنید، حال اگر بازی چک پوینت هم نکرده باشد، با مشکلی بزرگ تر رو به رو هستید، همین مسائل و دلیل ها باعث فروش کم این عنوان بر روی نسخه PC بوده اند که همه انان برمیگردد به پورت بد نسخه کامپیوتر.

اما میتوان از این DLC به عنوان یک اپدیت بر طرف کننده مشکلات هم یاد کرد و میتوان امید داشت که مشکلات بازی در این DLC از بین بروند. به گفته خود سازندگان، حجیم ترین و بزرگ ترین اپدیت این بازی است که تاریخ انتشار ان فردا یعنی ۲۲ December مشخص شده است. در این اپدیت ویژگی های جدیدی به بازی اضافه شده اند، مانند لباس ها جدید برای بتمن و Batmobile و دشمنان جدید مثل اقای یخ که تجربه بازی کردن این نوع گیم پلی با انان بدون شک لذت بخش است. پس اگر شما از طرفداران این سری هستید و از مشکلات اخرین نسخه بازی یعنی Batman: Arkham Knight رنج میبرید، پیشنهاد میشود این اپدیت یا DLC بزرگ را از دست ندهدید.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *