اطلاعاتی جدید از عنوان The Witcher 3 منتشر شد

چندی پیش اطلاعاتی جدید از سری جدید بازی محبوب گیمرها یعنی The Witcher 3 توسط سازنده ی لهستانی آن یعنی CD Projekt RED در فضای مجازی اینترنت منتشر شد. به گفته ی سازنده ی بازی : گیمرها در بازی شاهده ۵ بخش سحر و جادو و ۲ حالت برای انتخاب مبارزه کردن به همراه ۹۶ انیمشین شاید هم بیشتر باشیم. حال برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

سازنده و طراح گیم پلی عنوان The Witcher 3 یعنی آقای Maciej Szcześnik با مرجع خبری سایت Click Online مصاحبه ایی داشتند که در زیر می توانید خلاصه ای از مطالبی که این شخصیت در بازی اشاره کرده است را مرور کنید : 

این بار تیم سازنده ی عنوان The Witcher 3 : Wild Hunt توانست بهترین امکانات و بهترن دسترسی ها را نسبت به نسخه های قبلی بازی برای گیمرها طراحی کنند به طوری که فضای بازی حدود دو برابر بیشتر و بهتر ازنسخه های قبلی می باشد. این بار برای شما با ذکر یک مثال توضیح خواهیم داد : در اوایل و ابتدای بازی شخصیت شما دارای قدرتی است که می تواند دشمن را با ضرباتی بسیار سنگین و خشن بیهس کند نام این ضربه telekinetic thrust می باشد. ما این بازی را شبیه به عنوان Dark Souls می دانیم  که بهتر و باکیفیت تر از این عنوان طراحی شده است. بازی The Witcher 3 قرار است در سال ۲۰۱۴ برای کنسول های نسل آینده و همچنین برای PC منتشر شود.

همچنین برای مشاهده ی آخرین اسکرین شات های این بازی می توانید به این آدرس مراجعه کنید.

 

 

محمد عبداللهیان

هيچ کس نميتواند به عقب برگردد و از نو شروع کند اما همه مي توانیم از همين حالا شروع کنیم و پايان تازه اي بسازیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. محمد علی گفت:

    باید عالی باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *