اطلاعاتی جدید از Assassin’s Creed Unity

کاربری از سایت Reddit با نام AlphaNumeralBeta , با یک عکس این موضوع را تائید کرد که در عنوان اساسین ماموریت های دیگر قابل بازی نیز وجود خواهد داشت , این تصویر انتخاب سطح بازی Assassin's Creed Unity را نشان میدهد. او ادعا دارد که با بالا رفتن هر سطح Assassin's Creed Unity به منطقه جدیدی میرود مانند ایرلند در قطحی بزرگ و هر سطح دارای اساسین خود برای آن منطقه است.

 
Assassin's Creed Unity
 
این ماموریت ها به طور کامل در بخش co-op قابل بازی خواهد بود و بازیکنان میتوانند وارد یک سرور خالی یا اینکه خودشان یک مسابقه بسازند و با دوستانشان به بازی بپردازند.
 
 
همچنین AlphaNumeralBeta افزود که این مراحل جانبی به چه گونه ای خواهند بود در پاسخ به سوال آیا میتوان بالای یک ساختمان خیلی بزرگ رفت و این ماموریت ها را کشف کرد ؟
 
او گفت :
 
تا حالا آن ماموریت های جانبی را که ما کشف کردیم خیلی محدود است اما لازم به ذکر است که شما بر اساس سطحتان به یک محیط بسته اعزام میشوید که در آنجا باید ماموریت جانبی خود را به پایان برسانید , هدف شما از این امر این است که به جمع آوری داده های نقشه بپردازید تا مکان دقیق به دام افتادن اساسین ( منطقه دیگر را ) پیدا کنید و او را نجات دهید. در سه رقم به اطلاعات دست خواهید یافت. جمع کردن ۱۰ امتیاز , حرکت در اطراف نقشه برای به دست آوردن ۲۰ امتیاز و برای رمز گذاری شما باید ایستاده چند ثانیه صبر کنید تا ۵۰ امتیاز را به دست آورید.
 
بعد از اینکه ۳۰۰ تا امتیاز جمع کردید منطقه اساسین مشخص خواهد شد. اما هدف دوم شما رسیدن به ۱۰۰۰ تا امتیاز است تا پول , جایزه و … به شما داده شود.
 
هشدار : شما در طی یک مدت زمانی محدود باید به ماموریت خاتمه بدید و اگر اینکار را انجام ندید با مشکل روبرو خواهید شد و میمیرید.
 
علاوه بر این سیستم پارکور بازی بهبود زیادی نسبت به نسخه های قبلی پیدا کرده است : در حال حاضر شما بر مبنای ترکیب دکمه ها به طور معمول قادر به صعود و فرود خواهید بود.
 
و افزود :
 
البته مدل فعلی کمی پیچیده و دشوار است : ماشه راست : اساسین به طور آزادانه راه میرود , ماشه راست + A : راه رفتن به طور آزادانه و بالا رفتن از موانع , ماشه راست + B : راه رفتن به طور آزادانه و پایین آمدن از موانع.
 
Assassin's Creed Unity قرار است تا سال بعد برای PC , PS4 و Xbox One به انتشار برسد.

WHO AM I

نمونه کارای من واسه سایت پژواک گیم !!!!!!

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. hossein170 گفت:

    سلام مقاله ی جالبی بود ممنون میگم حالا تو کی هستی؟خخخخخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *