اطلاعاتی جدید از NBA LIVE 16 منتشر شد | هم اکنون دمو را دانلود کنید!

یکی از پرطرفدار ترین بازی های ورزشی،بازی مشهور بسکتبال است که شبیه ساز های زیادی تا الان برای این عناوین ساخته شده اند،یکی از این ها بازی NBA LIVE 16 است که هرساله برای کنسول های خانگی منتشر میشود،سازنده این سری بازی شرکت پراوازه EA در بخش Sport ان است.

در جدید ترین اطلاعاتی که این شرکت در وب سایت رسمی خود قرار داده است،میتوان به انتشار رسیدن دمو این بازی اشاره نمود،هم اکنون میتوانید دمو این بازی را دانلود و از ان لذت ببرید! ولی نه انقدر خشک و خالی! اطلاعاتی هم از این دمو منتشر شده که میتواند خواندش برای شما جالب باشد!

اول از هم میتوانید این دمو را به صورت انلاین با دوستان و اشنایان خود بازی کنید، به صورت اینکه تیم شما باید ۵ نفر و در تیم دوستان شما هم ۵ نفر حظور داشته باشند و با کنسول های خانگی خود با تیم شما به رقابت بپردازند! در ضمن شما میتوانید فقط از ۵ نفر بازیکن تیم درون بازی یکی از ان ها را انتخاب کنید، میتوانید پلیر یا بازیکنی که برای بازی انتخاب کرده اید را ویرایش کنید و بعد با ان به بازی بپردازید، این دمو بخش بازی دو نفره با یک دستگاه یا با خود سیستم را هم در خود جای داده است! همچنین این قابلیت وجود دارد که در همان قسمت انلاین،تمرین کنید،بازی کنید و مهارت به دست بیاورید و برای خود حرفه ای شوید!

برای شما قابلیت به دست اوردن XP هم قرار داده شده است که تا سطح یا لول ۸۰ امکان پذیر است، در ادامه میتوانید ویژگی هایی که در بالا ذکر شد را به صورت انگلیسی که در وب سایت EA Sport گذاشته شده است را مشاهده کنید!

نسخه اصلی و کامل بازی NBA LIVE 16 در ۲۹ September برای کنسول های نسل هشتمی PS4/Xbox One منتشر میشود،ویژگی های بالا را با زبان انگلیسی مشاهده کنید:

  • Play online with friends in LIVE Pro-Am – including LIVE Run and Summer Circuit
  • Personalize your character – exclusive GameFaceHD technology and more
  • Tip Off – play against the CPU with six different NBA teams
  •  Learn LIVE Tutorials – practice drills to build your skill set

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *