اطلاعات جدیدی از بازی Deep Down منتشر شد+تصاویری جدید

امروز اطلاعات جدیدی از بازی زیبای Deep Down منتشر شده است که درباره نیزه های درون بازی و همچنین شمشیر های یک دستی میباشند.برای اطلاعات بیشتر میتوانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازیکنان شمشیر ها و زره های قدرتمند و جدیدی را درون سیاه چاله به دست می آورند.یک نکته ی استراتژیکی دیگری که وجود دارد نیز این است که شما میتوانید اسلحه های خود را خودتان انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی به مبارزه بپردازید.نیزه اسلحه معمولی شماست.این امکان پذیر است که به جاهای مختلفی از دشمنانتان حمله کنید مانند هدف قرار دادن پاهایشان،شکافتن زانوهایشان و یا به بازو های آنها حمله کنید تا به آنها اجازه حمله ندهید.میتوانید از شمشیر یک دستی به عنوان یک سپر استفاده کنید.همچنین میتوانید حملات دشمنان را جا خالی دهید و بعد یک حمله دیگر به آنها بکنید و اگر حملات شما به قدر کافی سریع نیستند میتونید به آنها برای دفعات زیادی حمله ور شوید!!!!

کمپانی کپکام اطلاعات بیشتری را از این بازی در هفته ی آینده منتشر خواهد کرد.در ادامه میتوانید شاهد تصاویری جدید از سربازان درون بازی باشید.

  

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *