اطلاعات جدیدی از بازی Metal Gear Solid 5 : The Phantom Pain منتشر شد

بی شک بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain ، یکی از بهترین بازی هایی بود که در نمایشگاه E3 به نمایش در آمد. کارگردان این بازی فوق العاده ، یعنی Hideo Kojima در حال حاضر در حال ساخت این عنوان است. این برای اولین بار در تاریخ این سری بازی ، این بازی جهان باز است. به تازگی کوجیما کارگردان این قسمت از بازی ، اصلاعاتی از این بازی را منتشر کرده است که در ادامه خواهیم دید …

* برای مشاهده ی  پیش نمایش این بازی هم به این لینک بروید.

* برای دانلود تریلر های این بازی هم به این لینک بروید.

ax-ba-logo

کوجیما در مصاحبه با مجله ی Jeux Video هنوز حتی این اطمینان را هم نداده است که اسنیک شخصیت اصلی داستان در بازی حضور خواهد داشت !! بعضی ها هم معتقدند که یکی از شخصیت هایی که تازه در تریلر ها دیده شده به نام Eli ، یک انیک جوان خواهد بود !! که البته هیچ چیز معلوم نیست. زیرا به گفته ی کوجیما ، وی می خواهد که همه چیز باعث تعجب گیمر ها شود …

در این قسمت شما می توانید به هر گونه که می خواهید مراحل را پیش ببرید. یعنی در واقع روایت داستان بازی به چگونگی پیش بردن بازی شما بستگی دارد. مثلا می توانید یک شخصیت اصلی داستان را بکشید یا بگذارید که وی زنده بماند. در The Phantom Pain همه چیز بر پایه ی کارهایی که شما در طول بازی انجام داده اید می باشد. البته این نکته را هم باید در ذهن داشته باشیم که داستان بازی ادامه ی سری های قبل است و به گفته ی کوجیما ، برای مثال کشته یا نکشتن یک شخصیت در داستان کلی بازی ، تفاوتی ایجاد نمی کند. یعنی در واقع داستان کلی بازی همانیست که تیم سازنده از قبل تعیین کرده است.

همچنین با توجه به اعلام سایت Game Reactor ، کوجیما قصد ندارد که بگوید دشمن اصلی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain چه کسی می باشد. وی در این مورد اظهار داشته است :

  من نمی توانم بگویم که دشمن اصلی شما در این بازی کیست. اما احتمالا همان کسی است که شما هم به آن فکر می کند. این دشمن اصلی بازی می تواند Skull Face باشد یا فرد دیگری باشد.

وی گفته است که ، شرکت کونامی انقدر نسبت به ساختن سری جدید این بازی علاقه نشان داده است که اگر حتی من هم می خواستم ساخت آن را متوقف کنم ، این شرکت ساخت این قسمت را متوقف نمی کرد !!

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain برای کنسول های PlayStation 3 ، PlayStation 4، Xbox 360 ، Xbox One عرضه خواهد شد. البته نسخه ی pc این بازی هم در حال ساخته شدن است ولی بنا بر اعلام کوجیما هنوز تاریخ عرضه ی مشخصی ندارد.

 

 

آریـن

سلام دوستان من آرین هستم . 2-3 سالی هست به طور حرفه ای تو کار سایت هستم . امیدوارم مطالبی رو که میگذارم بپسندید . نظر فراموش نشه ... نظرات شما باعث دلگرمی ماست .

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *