اطلاعات جدیدی از عنوان نسل هشتمی GTA V منتشر شد | پشتیبانی از حالت اول شخص و رزولیشن بازی در کنسول ها

چندی پیش کمپانی خوش نام Rockstar اعلام کرده بود به تازگی اخبار و اطلاعات جدیدی از عنوان نسل هشتمی خود یعنی GTA V که قرار است در تاریخ مشخصی برای دو کنسول نسل هشتمی PS4 و XBox One عرضه شود، منتشر می کند. حال اون روز فرا رسیده و حال با اطلاعات جدیدی خدمت شماییم.

gta-v-first-person

طی اخباری که منتشر شده، راک استار اعلام کرده است، این نسخه (نسل هشتمی) از حالت اول شخص نیز پیروی خواهد کرد که این خود به تنهایی خبری خوش حال کننده و بزرگ برای طرفداران این سری می باشد تا بتوانند تجربه ای جدید از بازی کسب کنند.شما در هر جایی از بخش های بازی باشید میتوانید از این قابلیت گنجانده شده بهره ببرید، حتی در هنگام رانندگی!

همچنین در ادامه گفته شده که انتخاب این بازی برای دو کنسول XBox One و PS4 کار سختی نخواهد بود و هر دو نسخه از هر لحاظ شبیه به یکدیگر می باشد، زیرا رزولیشن در هر دو نسخه به صورت ۱۰۸۰p و در ۳۰ فریم اجرا خواهد شد و از این بابت متوجه خواهیم شد که هیچ برتری از این بایت در کنسول ها دیده نمی شود.اما در مورد نسخه PC این عنوان نیز باید گفت که از رزولیشن ۴K پشتیبانی خواهد شد که این خود میتواند گرافیکی تماشایی را در بازی به نمایش بگذارد.

نسخه نسل هشتمی این بازی از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی بهره می برد ، پس تا ۱۶ روز دیگر صبر داشته باشید تا بتوانید GTA V را بر روی کنسول های نسل هشتمی تجربه کنید.تاریخ انتشار بازی GTA V برای PS4 و Xbox One؛ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۴ (۲۷ آبان ۱۳۹۳) و تاریخ انتشار بازی برای پلتفرم PC؛ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۵ (۸ بهمن ۱۳۹۳) اعلام شده است.

 

AliReza Nazari

علیرضا نظری هستم. 18 سالمه...خبرنگار رسمی وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *