اطلاعات جدیدی از عنوان The Amazing Spider-Man 2 منتشر شد

تصاویر جدیدی از بازی Amazing Spider Man 2 منتشر شد | www.MihanGame.com

The Amazing Spider-Man 2 نسخه ی دوم از سری بازی های The Amazing Spider-Man است که معمولا در نزدیکی زمان اکران رسمی فیلمش منتشر میشود . نسخه ی اول بازی برای کنسول های نسل هفتم و رایانه های شخصی منتشر شد و توانست بسیار هم خوب عمل  کند و به یکی از نسخه های موفق این سری تبدیل شود . 

مدتی پیش بود که شایعه ای مبنی بر میزان رزولیشن و کیفیت اجرای بازی روی کنسول Ps4 منتشر شد که خیلی از کاربران و طرفداران بازی را به شک انداخته بود . امروز طی خبر رسمی که در صفحه ی توییتر کمپانی Activision منتشر شد به تمامی این شایعات پاسخ داده شد و میزان کیفیت و رزولیشن بازی روی دو  دو کنسول Xbox one و Ps4 به طور رسمی اعلام شد . 

بازی روی کنسول Ps4 و Xbox one با کیفیت ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم اجرا میشود و تفاوت چندانی در دو نسخه ی کنسولی Ps4 و Xbox one وجو ندارد . طی اطلاعات جدیدی تری که از بازی منتشر شده بازی سبکی اکشن تری به خود گرفته و مبارزات کمی پیچیده تر و سخت تر شده اند . یکی از عناصر مهم بازی که چالش بر انگیز بودن بازی را بیشتر میکند وجود داشتن معما های متعدد در بازی است که با پیروی از المان های نسخه ی قبلی در این نسخه از بازی هم موجود میباشد. 

شباهت بسیار زیادی بین این بازی با عنوانانحصاری کنسول Ps4 یعنی Infamous: Second Son وجود دارد و این شباهت در باز بودن فضای شهر و آزادی انجام هر کاری در شهر به حد اکثر رسیده است . 

نکته ی قابل توجه بعدی راجع به بازی جهش گرافیکی قابل توجه و بسیار قوی بازی است که در کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی این ارتقای گرافیکی به راحتی قابل احساس است . این بازی در سال جاری برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و Pc منتشر خواهد شد . 

 

نظر شما راجع به این بازی چیست ؟ آیا این عنوان را تهیه خواهید کرد ؟ 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. Hooman گفت:

    دوستان یک خبر بد دیگه نمیتونید وارد rock star game social club خود بشید به دلیل اینکه امروز بازی ۳ max payne رو میخواستم به صورت online بازی کنم ودیدم سایت راکستار فیلتره و از شما در خواست دارم که به سایتinternet.irرفته و درخواست رفع فیلتر کنید احتمالا اشتباه فیلتر شده از این اشتباهات زیاد پیش اومده پس هرچه در خواست رفع فیلتر بیشتر باشه امکان رفع فیلتر بیشتره فکر اونموقع رو بکنید که GTA V رو میخوایم تو PC بازی کنیم …. شکن هم کاری نمیتونه بکنه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *