اطلاعات جدیدی از نسخه نسل هشتمی عنوان GTA V منتشر شد

 

همانطور که می دانید امروز بود که شرکت راک استار تاریخ انتشار رسمی عنوان GTA V را اعلام کرد. همچنین تصاویر و تریلری جدید از این عنوان را نیز منتشر کرد. حال امروز نیز از طریق کنفرانس هفتگی وبسایت GameSpot در شهر آناهیم اطلاعاتی در رابطه با نسخه نسل هشتمی GTA V منتشر شده است. شرکت راک استار حدود ۴۵ دقیقه از تریلر عنوان GTA V را پشت در های بسته برای خرده فروش ها ارائه داده  و همچنین ذکر کرده که قرار است دو نسخه نسل هشتمی را با بهترین کیفیت و جزئیات ارائه دهد تا موفقیتی که در کنسول های نسل هفتم اتفاق افتاد، دوباره تکرار شود. طبق صحبت های یکی از کاربران سایت Neogaf که در نمایش ۴۵ دقیقه ای حضور داشته، اطلاعاتی را در رابطه با بازی منتشر کرده است که نشان می دهد که گرافیک بازی بهبود یافته و جزئیات بهتر شده است که در زیر می توانید آن ها را مشاهده کنید:

 

۱- مطمئن باشید که مدل  شخصیت های بازی بهبود یافته و طبیعی تر شده است.

۲- جزئیات خیابان ها و جاده ها بهبود یافته است و بارش باران و جاری شدن آن در جاده ها و استخر های موجود در بازی طبیعی تر و چشم نواز تر به نظر می رسد. به طوری من را یاد  گرافیک و جزئیات بالای عنوان Infamous: Second Son می اندازد.

۳- تعداد حیوانات و حیات وحش  افزایش یافته است و ذکر شده که  سازندگان در مورد بهبود و تعامل حیوانات و حیات وحش نسخه بازسازی شده این عنوان،  از عنوان Red Dead Remption و نسخه اصلی GTA V بهره گرفته اند و به طور خاص به این نکته اشاره کرده اند.

۴- مو ها و بدن حیوانات با دقت خاص و جزئیات بالایی کار شده است که حیوانات را طبیعی تر و زیبا تر جلوه بدهد.

۵- اعقاد من این است که سازندگان قبل از منتشر کردن نسخه اصلی بازی، بر روی نسخه بازسازی شده این عنوان کار کرده اند. البته طبق گفته های آن ها نیز بیش از یک سال است که بر روی نسخه بازسازی شده این بازی کار می کنند و در حال ساخت آن می باشند. باور کنید این نسخه یک پورت ساده نیست چون واقعا نسخه بازسازی شده این عنوان فوق العاده می باشد و یک تیم بزرگ در حال ساخت آن می باشند.

 

 

البته شرکت راک استار چیزهای زیادی در رابطه با اکشن های بازی نشان نداده و تمرکز اصلی خود را برروی محیط زیست بازی گذاشته است. این گفته نیز توسط همان منبع و کاربر اعلام شده است.

 

همچنین وی اعلام کرد:

 

من دیروز ۳۰ دقیقه از گیم پلی این بازی را دیدم و باید بگویم که تغییرات فوق العاده می باشد. چیزهای واقعا باور نکردنی وجود دارد. راک استار گفته است که هدف آن ها برای ساخت نسخه PS4 و Xbox One همانند هدف ساخت برای Xbox 360 و PS3 بوده و می خواهند که بهترین را ارائه دهند، حتی بهتر از قبل! تغییراتی که آن ها انجام داده اند، واقعا فوق العاده و باور نکردنی است.

نسخه بازسازی شده این بازی یک شاهکار است. واقعا فوق العاده می باشد. به احتمال زیاد به زودی تریلر جدیدی از این بازی منتشر خواهد شد.

 

 

دیگر جزئیات منتشر شده:

 

۱- من در کنفرانسی که مدیران GameStop  در شهر آناهیم داشتند، دیدم که شرکت راک استار ۴۵ دقیقه از گیم پلی بازی را در پشت درهای بسته، ارائه داد.

۲- این تریلر،مردم مناطق و مکان های مختلف را نشان می داد. مکان هایی، چون; شهر، مناطق زیر آب و کشور و غیره بود.

۳- درختان، شاخ و برگ درختان، تیغ های گیاهان، گل های وحشی، مناطق و مرجان ها و گیاهان زیر دریا همگی بازسازی شده اند و جزئیات دقیق تر و زیبا تر شده است.

۴-  نقاطی که در دور قرار دارند و شما آن ها را می بینید، دیوانه کننده و به شدت فوق العاده هستند و چیز جالبی که مورد توجه قرار گرفت آن بود که اول شب را در شهر در کنسول PS3 و بعد بر روی کنسول PS4 آن را به نمایش گذاشتند. جزئیات و روشنایی و ظرافتی که در شب بر روی کنسول PS4 وجود داشت، بر روی کنسول نسل هفتم، یعنی; PS3 وجود نداشت. جزئیات بر روی کنسول نسل هشتمی فوق العاده کار شده اند و بسیار چشم نواز و زیبا و طبیعی به نظر می رسند. شما می توانید ترافیک و چراغ ها را در شب در فاصله دور، با بیشترین جزئیات و با گرافیکی فوق العاده ببینید.

۵- سیستم آب در بازی نیز پیشرفت کرده و بازسازی شده  به طوری که رود خانه ها و اقیانوس ها و باران با بیشترین جزئیات طراحی شده است و زرق و برق دار می باشد.

۶- همچنین به زودی تاریخ انتشار این عنوان اعلام خواهد شد و هنوز تاریخ انتشار دقیق را اعلام نکرده اند.

۷- بافت حیوانات نیز ۱۰۰ درصد بازسازی شده است.

۸- Anti Aliasing هم در بازی بسیار خوب کار شده است به گونه ای که هیچ مشکل Jaggies ای دیده نمی شود و این بازی به احتمال زیاد با کیفیت ۱۰۸۰p بر روی کنسول PS4 اجرا خواهد شد.

۹- همچنین آهنگ های جدید و ایستگاه های رادیویی و soundtrack جدید نیز به بازی اضافه شده است.

۱۰- این بازسازی، بهترین بازسازی می باشد که می توانید ببینید. با بازی کردن این عنوان، معنای واقعی کلمه   remaster را خواهید فهمید.

 

 

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. دانیال نوائیان گفت:

    ممنون از محمد عزیز بابت ترجمه کامل و بدون نقص این خبر . امیدوارم نسخه ی نسل هشتمی این بازی هم بتونه مثل نسخه ی نسل قبل حماسه ای جدید ایجاد کنه .

  2. محمد علیخانی گفت:

    این که دیگه خبر نبود. مقاله بودhttp://www.mihangame.com/wp-content/plugins/smilies-themer/kopete/teeth.png
    ممنون بابت ترجمه روان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *