اطلاعات جدیدی از Watch Dogs: Bad Blood منتشر شد

4166-watch_dogs_bad_blood-1920x1080-Gamevideo.ir-Copy-640x330

 

بدون شک شما هم عنوان بزرگ امسال شرکت Ubisoft یعنی بازی Watch Dogs را تجربه کرده اید یا حداقل دیده اید. چندی پیش یوبی سافت اعلام کرد که قرار است DLC جدیدی برای این بازی تحت عنوان Bad Blood منتشر کند. اکنون جزئیاتی از این DLC منتشر شده که شمارا دعوت به دیدن آن در ادامه مطلب می کنیم …

 

با توجه به اطلاعات منتشر شده در این رابطه در این DLC Pack جدید بازیکنان کنترل دوست Aiden Pearse یعنی هکر دوست داشتنی T-Bone را بر عهده دارند.

هم چنین درمورد صلاح های این DLC جدید باید بگیم که برخی جدید و برخی هم در عنوان قبلی دیده شده اند.

 

Theriault می گوید:

بازی کردن به عنوان T-Bone، مزایای متعددی از جمله سلاح جدیدی به نام Eugene دارد. Eugene یک ماشین اسباب بازی (تحت کنترل بازیکن) است که T-Bone با استفاده از آن می تواند از وضعیت های دشوار خارج شود. ما عناصر اصلی را حفظ کرده و آن ها را گسترش دادیم.

 

 

Chiron ادامه داد:

یکی از این مکان ها مخفیگاه T-Bone است. اگر Watch Dogs را بازی کرده باشید، می دانید که Aiden مخفبگاه خود را دارد.

 

 

Theriault ادامه می دهد:

چیزهایی که تاکنون از این DLC جدید دیده اید بیشتر در مورد مکان خیالی Blume بوده است، اما با آشکار شدن داستان و منطقی شدن اوضاع، در مکان های متفاوتی قرار می گیرید که عادی نبوده و در Watch Dogs دیده نشده اند.ما می خواستیم فعالیت های جانبی با تنوع بیشتر، که نامحدود بوده، و مربوط به داستان Bad Blood باشند را اضافه کنیم. در پایان بازی اصلی درگیری های بین گروه ها وجود داشت و اکنون T-Bone در این جنگ شرکت داشته و با این گروه ها تعامل دارد. بهمین دلیل ما ماموریت های Street Sweep را اضافه کردیم. اهداف مختلفی که برخی از آن ها انتخابی بوده، ماموریت های Street Sweep را بسیار متنوع می کنند. به این صورت هیچ یک از ماموریت ها مشابه نیستند.

 

 

Chiron می گوید که فعالیت های Co-op هم در بازی وجود خواهد داشت:

هرچه بیشتر در این ماموریت پیش بروید، گروه ها را بهتر می شناسید. ما در مخفیگاه گروه ها حضور خواهیم داشت، و جزئیات بیشتری از آن ها نشان می دهیم.

 

 

Theriault اضافه کرد که این DLC صرفا برای تکمیل کردن داستان نیست:

این DLC برای کاوش گذشته یک شخصیت است که بسیاری او را دوست دارند. این فرصتی برای ما است که خط داستانی، روایت، محتوا و شخصیت متفاوتی را معرفی کنیم، Bad Blood لزوما برای بستن یک داستان نیست، فرصتی عالی برای کاوش آینده T-Bone است.

 


 

گفته شده این DLC جدید عنوان Watch_Dogs قرار است برای کنسول های نسل هفتم و هشتم به همراه PC عرضه شود.

نظر شما در این باره چیست؟

 

™Mobin

مبین هستم نویسنده و خبرنگار میهن گیم! سوالی داشتید می تونید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل با من درمیان بگذارید. در ضمن نظرات شما باعث دلگرمی ماست. id ایمیل : ahmadymobin@yahoo.com

شما ممکن است این را هم بپسندید

۵ پاسخ‌ها

  1. ™Mobin گفت:

    به نظر خودم که استفاده از T-Bone می تونه ایده ی جذابی باشه!

  2. محمد علیخانی گفت:

    ۱- خسته نباشید
    ۲- ممنون بابت خبر
    ۳ – خوش امدید

  3. سعید گفت:

    تاریخی هم گفتند ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *