اطلاعات جدیدی از The Witcher 3: Wild Hunt منتشر شد|۳۶ پایان مختلف،۸۰ نوع دشمن

پس از برگزاری نمایشگاه E3 2014 و نمایش عنوان The Witcher 3: Wild Hunt در کنفرانس مایکروسافت،طب و تاب اخبار این عنوان کمتر شده بود که حال دوباره با انتشار اطلاعات جدیدی از این عنوان فضای اینترنت پر از بحث درباره آن شده است.

با نمایش گیم پلی این عنوان در E3 2014،طرفداران امید بسیاری به بهینه تر شدن این عنوان پیدا کردند.با اینکه تاریخ انتشار این عنوان از اواخر سال ۲۰۱۴ به فوریه سال ۲۰۱۵ انتقال داده شده است ولی حال اطلاعات جدیدی از این عنوان نقش آفرینی طی یک مصاحبه منتشر شده است که در ادامه می توانید به خواندن آنها بپردازید.

  • سیستمی همانند Detective Vision در عناوین Batman: Arkham و یا Eagle Vision در سری Assassins Creed در این عنوان با نام Witcher Vision گنجانده شده است که برای با خبر شدن از اتفاقات گذشته می توانید از آن استفاده ببرید.
  • هیولاهای دریایی بسیار وحشتناکی نیز وجود دارند که حتی دارای قدرت پرواز هستند که با شیرجه زدن در آب می توانند به صورت ناگهانی در روبروی شما ظاهر شوند.
  • شما می توانید سیو های The Witcher 2 را بر روی پلتفرم PC خود به این نسخه انتقال دهید ولی در نسخه های کنسولی این امکان وجود ندارد ولی استدیو سازنده در حال کار بر روی آن هستند.
  • دنیای The Witcher 3: Wild Hunt حدود ۶۵ برابر بزرگتر از نسخه قبلی آن یعنی The Witcher 2 است.
  • شما می توانید در اعماق آب نیز مبارزه کنید،به دنبال گنجینه های مختلفی بروید و کارهایی از این قبیل انجام دهید.
  • قابلیت بالا رقتن از ساختمان ها همانند فرنچایز Assassins Creed،در این عنوان نیز موجود است که می توانید از هر ساختمان با هر نوع ارتفاعی بدون هرگونه محدودیتی بالا روید.
  • قطعا نقشه بزرگ این عنوان نیاز به قابلیت Fast Travel دارد که خوشبختانه این قابلیت نیز در این بازی موجود است.اما قبل از انجام این کار باید مکان های مختلف بازی را با استفاده از هر روشی(پای پیاده،استفاده از اسب و…)کشف کنید.
  • ۳۶ پایان مختلف بسته به انتخاب های بازیکنان در طول جریان بازی!!!گیمر هایی که این سری را برای اولین بار تجربه می کنند نیز می توانند به خوبی در داستان بازی غرق شوند و آن را درک کنند.

بی شک این عنوان می تواند یکی از بهترین های سال ۲۰۱۵ باشد.نظر شما درباره این اطلاعات جدید چیست؟؟؟

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۵ پاسخ‌ها

  1. Arno گفت:

    ها دیگه اساسینس هم شده مدل ارباب حلقه ها تقلید کرد اینم از ویتچر

  2. AOO7 گفت:

    امسال Witcher و Batman نبرد سختی برای گوتی شدن دارن

  3. فرهاد گفت:

    قطعاً بازیه محشریه

  4. ali.h.boy گفت:

    نسخه قبلیش که عالی بووود…اینم که مطمئنن برتره….
    سبکشم مثل اساسینه ….

  5. عکس گفت:

    ممنون . عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *