افتتاح بخش کاور و باکس آرت میهن گیم

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز و همراهان گرامی سایت میهن گیم

در راستای اهداف سایت میهن گیم و خدمت رسانی هر چه بیشتر به شما عزیزان برآن شدیم تا بخشی با عنوان کاور و باکس آرت را به سایت خودتان میهن گیم اضافه کنیم تا نیازهای شما عزیزان در این مقوله را برآورده سازیم.

بخش جدیدی که به سایت اضافه شده است شامل کاور و همچنین باکس آرت مربوط به بازی ها می باشد. در این بخش سعی می کنیم تمامی کاورها و باکس آرت های با کیفیت را قرار دهیم که امیدواریم مورد استفاده و استقبال شما عزیزان قرار گیرد.

شما نیز در صورت داشتن موارد با کیفیت بالا در آرشیو خود می توانید از قسمت مربوطه که به همین منظور تعبیه شده است،نسبت به ارسال آنها اقدام کنید تا پس از بررسی و در صورت مناسب بودن در آن بخش قرار گیرد.

ما در تیم میهن گیم همواره در تلاش هستیم بهترین ها را برای شما به ارمغان آوریم و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

بزودی شاهد رونمائی از بخش های متنوع دیگری نیز در سایت خواهید بود که بعد از تکمیل شدن از همین طریق به شما عزیزان اطلاع رسانی خواهد شد.

در صورتی که نظر – پیشنهاد – انتقاد و یا ایده ای دارید خوشحال می شویم با ما درمیان بگذارید و همین طور که بارها گفته ایم قطعا به پیشنهادات و انتقادات و ایده هایی که از طرف شما عزیزان مطرح می شود ترتیب اثر خواهیم داد و در برنامه های خود از آنها استفاده می کنیم.

ما خواهان بهترین ها برای شمائیم پس ما را در این راه همراهی کنید و همچون گذشته در کنار ما باشید.

با آرزوی بهترین ها برای شما عزیزان

میهن گیم

هاشمی

زندگینامه ای ندارم که قابل نگاردن باشد اما ذوقی سرشار از دوست داشتن شما دارم. همین شمائی که میبینی و می خوانی و نمیدانی چه اشتیاقی به نگاردنت دارم و تشنه ی انتقادت هستم. مجالی داشتی و اندک حوصله ای، دوست دارم بنگاری آنچه در ذهن قشنگت داری و سیراب کنی عطشم را با نقدی، نظری و شایدم پیشنهادی برای بهتر شدنم دوستدار همه ی شما هاشمی مدیریت سابق میهن گیم ایمیل---> mihangame.com [@] gmail.com

شما ممکن است این را هم بپسندید

۱۴ پاسخ‌ها

  1. sml4 گفت:

    سلام آخه بابا چقدر انتضار ؟؟از وقتی گیمزکام تموم شده هی میام اینجا که ببینم زیرنویس گذاشتین یانه.ما رو علاف کردین؟؟

    • محمد گفت:

      عزیزم کمی صبر داشته باشید بزودی در سایت قرار خواهیم داد خیلی ممنون از این که در خواست خودتون رو برای ما ارسال کردید

  2. شهریار گفت:

    امیدوارم همیشه موفق باشید

  3. pinkshop گفت:

    خیلی عالی میشه ؟ قبلا هم گفته بودم فقط سایت یه بخش کاور بازی کم داره ؟ ممنون ؟ قربونت ادمین جون

  4. میلاد جهاندار گفت:

    عالیه سایت حرف نداره .من عاشقشم :yes:

  5. سجاد گفت:

    اخ جون کاور بازی :shock:

  6. فرزاد سوری گفت:

    یک پیشنهاد برای شما داشتم.همه ی بخش هایی که تازه در سایتتون قرار میدهید را یک جا قرار بدهید که ما همه را با هم ببینیم مثل قبل.الان فقط میتونیم بعضی ها را ببینیم.خیلی ممنون

  7. فرزاد سوری گفت:

    یک قسمت برای نظر های مردم قرار بدبد.خیلی ممنون

  8. saeid گفت:

    واقعا حرف نداره این ایده…موفق باشید

  9. Shayan.WD گفت:

    شرایط رو برای ما سخت نکنید لطفا….شرمندتون هستیم از این شرمنده تر نکنین ما رو…امیدوارم همیشه موفق باشید…به امید پیشرفت روز افزون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *