افزونه جدید Borderlands 2 در روز ولنتاین منتشر می شود+داستان و اطلاعاتی از این افزونه

همانطور که در تیتر خبر می بینید قرار است افزونه ی جدیدی برای عنوان Borderlands 2 منتشر شود.این افزونه که The Mad Moxxi And The Wedding Masssacre  نام دارد همراه با آپدیت جدید کنسول ها در روز ولنتاین منتشر می شود.برای اطلاع از داستان و اطلاعات این افزونه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

طبق شایعه سایت IGN این افزونه در آمریکای شمالی در ۱۱ فوریه و با قیمت ۳ دلار عرضه می شود.

این چهارمین افزونه از سری افزونه های Head Hunter است و شامل یک سر و پوست جدید برای هر کاراکتر،برای ازبین بردن Boss ها و شکارچی های بازی می باشد.

داستان افزونه ی The Mad Moxxi And The Wedding Massacre درباره ی جنگ بین دو خانواده Hodunk و Zaford است که ممکن است آن هارا از جنگ های گروهی بازی اصلی ه یاد داشته باشید.هر یک از اعضای خانواده به Moxxi این اتهام را می زنند که برای ازدواج از معجون عشق استفاده کرده است.طرفداران عنوان Borderlands 2 ممکن است به یاد داشته باشند که این اولین بار نیست که Moxxi به همچین اتفاقی دچار شده است.

این آخرین افزونه از پک Head Hunter نیست بلکه آخرین افزونه از این پک Sir Hammerlock and the Son of Crawmerax نام دارد که در ماه آوریل منتشر می شود. 

فرشید صلح جو

فرشید صلح جو هستم.14 سالمه به بازی های مانند سری Assassin's Creed و Resident Evil و Max Payne بسیار علاقه دارم.به شدت منتظر عرضه شدن بازی Watch dogs هستم و همینطور خیلی خوشحالم که عضو تحریریه سایت Mihan Game هستم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *