انتشار اطلاعات جدید از بازی « دفاع از ایران »

موسسه موج حامی رسانه، پس از اتمام فرآیند تولید بازی «دفاع از ایران» اقدام به انتشار اطلاعات جدیدی از این بازی کرده است که در ادامه می توانید این اطلاعات را مشاهده کنید

(متن ارسالی توسط موسسه موج حامی رسانه می باشد)

هنگامی که دشمن به بهانه های ساختگی و برای دستیابی به اهداف زیاده خواهانه خود به مرزهای این کشور هجوم می آورد، نیروهای دفاعی با شجاعت در مقابل آنان صف آرایی می کنند.

هرچه دشمن حملات خود را سنگین تر می کند، نیروهای دفاعی پرقدرت تر از گذشته در مقابلشان می ایستند. زمانی که دشمنان سلاح های مدرن خود را وارد صحنه جنگ می کنند، تیم های دفاعی نیز تجهیزات جدید و قدرتمند خود را وارد کارزار نبرد می سازند تا نشان دهند نتنها ترسی از دشمن به دل راه نمی دهند بلکه در توانمندی هم چیزی از او کم ندارند.

«بازی دفاع از ایران» که یکی از محصولات موسسه «موج حامی رسانه» به حساب می آید، همکنون مراحل پایانی تست و باگ گیری را به اتمام رسانده است و به زودی در فروشگاه های مجازی اندورید عرضه خواهد شد. لازم بذکر است که در روزهای آینده تریلری از برخی مراحل ساخت بازی و قسمتی از گیم پلی آن منتشر خواهد شد. «دفاع از ایران» مدیریت یک تیم دفاعی را در اختیار شما قرار می دهد که به پیشرفته ترین سامانه ها مجهز است. هریک از این سامانه ها دارای قابلیت خاصی است که در شرایط گوناگون به کار می آیند. با استفاده از این تجهیزات متنوع در برابر هجوم دشمن صف آرایی کنید و مانع از پیشروی آن شوید.

در ادامه قصد داریم اختصاراً شما را با این تسلیحات و برخی ویژگی های آنان آشنا کنیم:

 

سامانه الکترونیکی موج

این سامانه با استفاده از امواج الکترونیکی و جنگ الکترونیک، سیستم های کنترلی و حرکتی دشمن را مختل کرده و باعث کاهش سرعت حرکت آنها خواهد شد.توجه داشته باشید که سامانه موج برای تجهیزات زمینی دشمن ساخته شده و توانایی درگیری با جنگنده ها را ندارد. این سامانه دارای امواجی با فرکانس پایین و برد کوتاه است که پس از ارتقا در سیستم مولد امواج، برد و قدرت آن بیشتر خواهد شد.

 

سامانه پدافندی مصباح

سامانه مصباح از چندین توپ پدافندی ۲۳ میلی متری تشکیل شده است که قادر خواهد بود در زمین و آسمان با دشمن درگیر شود. به دلیل اینکه از چندین توپ پدافندی به طور همزمان در این سامانه استفاده شده است، دارای سرعت شلیک و حجم آتش بالا در برد متوسط است.این سامانه برای از بین بردن پیاده نظام و تجهیزات زرهی سبک دشمن و همچنین جنگنده ها بسیار مناسب می باشد.

کاتیوشا

کاتیوشا با بهره گیری از راکت های متعددی که به سمت دشمنان شلیک می کند برای نیروهای زرهی دشمن بسیار مهلک خواهد بود. برد این سامانه متوسط و برای انهدام اهداف زمینی طراحی شده است. کاتیوشا می تواند با توجه به ارتقا های انجام شده ۶ تا ۱۲ راکت را با سرعت بالا به هدف بزند. استفاده ترکیبی از چندین کاتیوشا در نقاط تجمع دشمن بسیار تاثیر گذار است.

سامانه پدافندی رعد

رعد دارای موشک هایی است که در برد متوسط می تواند هم با نیروی زمینی و هم با جنگنده ها درگیر شود. قدرت سرجنگی موشک نیز متوسط است و کاملا می تواند با سرعت بالا انواع تانکها و زره پوش ها را هدف قرار دهد. همچنین دقت و سرعت عمل مناسب رعد باعث شده است که هیچکدام از جنگنده های دشمن از موشک های شلیک شده در امان نباشند.

سامانه پدافندی مرصاد

این سامانه مجهز به موشک های دوربرد شاهین است که دارای سرجنگی بسیار قدرتمند می باشد.همچنین این سامانه می تواند نیروهای زمینی و هوایی دشمن را همزمان مور هدف قرار دهد و به دلیل بالا بودن دقت و قدرت موشک ها، سلاحی مرگبار برای قوی ترین دشمنان به حساب می آید.

توپ M101A1

این توپ قدرتمند دارای بردی کوتاه است که گلوله های انفجاری آن تا شعاعی مشخص را تخریب می کند. ازاین رو ترکیب این توپ با سامانه موج که باعث کاهش سرعت حرکت دشمنان می شود بسیار مفید و موثر است.

سامانه صیاد

مهمترین ویژگی این سامانه برد بلند آن است و از فاصله دور می تواند با کمک موشک های انفجاری و قدرتمندش، یک محدوده را زیر آتش گرفته و دشمن را هدف قرار دهد. توجه داشته باشید که این سامانه فقط اهداف زمینی را هدف گیری می کند و توانایی مقابله با جنگنده ها را ندارد.با توجه به ارتقاء های صورت گرفته روی این سامانه می تواند از ۴ تا ۸ موشک را به سمت دشمن شلیک کند.

شما نیز از تولید کنندگان بازیهای ایرانی هستید؟ پس با ما ارتباط برقرار کنید و اطلاعات بازی خود را برای ما ارسال کنید. میهن گیم به جهت حمایت از تولید کنندگان ایرانی اخبار مربوط به بازیهای شما را بصورت رایگان در سایت درج خواهد کرد.

هاشمی

زندگینامه ای ندارم که قابل نگاردن باشد اما ذوقی سرشار از دوست داشتن شما دارم. همین شمائی که میبینی و می خوانی و نمیدانی چه اشتیاقی به نگاردنت دارم و تشنه ی انتقادت هستم. مجالی داشتی و اندک حوصله ای، دوست دارم بنگاری آنچه در ذهن قشنگت داری و سیراب کنی عطشم را با نقدی، نظری و شایدم پیشنهادی برای بهتر شدنم دوستدار همه ی شما هاشمی مدیریت سابق میهن گیم ایمیل---> mihangame.com [@] gmail.com

شما ممکن است این را هم بپسندید

۴ پاسخ‌ها

  1. پوریا اکرمی گفت:

    ممنون آقای هاشمی

  2. سورنا رضایی گفت:

    خیلی به بازیش امیدوار نیستم…کیفیتش اصلا خوب نیست…ولی با اینحال منتظر تریلرش هستم

  3. امیر گفت:

    دمشون گرم
    مافقط باید از بازی های ایرانی حمایت کنیم
    حالا هرچی باشن
    رهبری فرمودن حمایت از تولید ملی
    احسنت

  4. s.o.p گفت:

    ادم میترسه کامنت انتقادی بزاره….
    کاتیوشا رو ایران نساخته .. تازه خیلی قدیمیه و در جنگ مدرن تقریبآ غیر کاربردیه مگر اینکه با همین کشور های خاور میانه در جنگ باشیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *