انتشار تصاویر بازی دوران افتخار|پوستر و تصاویر جدیدتری اضافه شد

دوران افتخار روایتگر خاطرات رزمندگان اسلام در عملیات های مختلف دفاع مقدس از جمله عملیات های بیت المقدس و مرصاد است که توسط جوانان توانمند و متخصص ایرانی اسلامی تولید شده است.این بازی در سومین نمایشگاه گیم تهران نیز حضور پر رنگی داشت و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.دوران افتخار در ۶ مرحله و در سبک اکشن اول شخص می باشد که به گفته ی سازندگان قرار است عنوانی با کیفیت و راضی کننده در حوزه دفاع مقدس باشد و بتواند جوانان و نوجوانان ایرانی را با مفاهیم ارزشی دفاع مقدس آشنا کند.
ساخت این بازی توسط شرکت سپاسه فتح پارسه بوده و بدون هیچ گونه حمایتی از هیچ ارگانی و با سرمایه گذاری این شرکت به پایان رسیده و در آینده ای بسیار نزدیک عرضه خواهد شد.

پوستر بازی (برای دیدن پوستر در اندازه و کیفیت واقعی بر روی آن کلیک کنید):

تصاویر جدید:

تصاویر قدیمی:

 

 

 

شما ممکن است این را هم بپسندید

۷ پاسخ‌ها

  1. farzadto گفت:

    دوست عزیز ببخشید که تو این قسمت سوالمو مطرح میکنم. من یه کارت گرافیک ۵۷۷۰ ۱ گیگ دارم با فرکانس ۸۷۵ که میتونم تا ۹۴۰ اورکلاکش کنم و انصافا تمام بازیهای گردن کلفتو ترکونده .به نضر شما صلاح هست کارت رو بفروشم یه ۷۷۷۰ بگیرم. اون کارت ۱۰۰۰ هرتز هستش. واسه بازیهای اینده که میخواد بیاد میگم.یا همین ۵۷۷۰ رو نگه دارم؟ { بازم عذر میخوام که سوال رو اینجا مطرح کردم} . لطفا پاسخ بدید.

  2. mohammadktabriz گفت:

    با سلام این بازی تریلر هم داره اگه داره بزارید تا تماشا کنیم

  3. armin گفت:

    کیفیت بافت زمین خیلی پایینه!!
    ولی در کل خوبه.

  4. esafa93 گفت:

    ابا توجه به اینکه در اوایل کارن نسبتا خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *