اولین امتیاز عنوان Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 توسط مجله فامیتسو منتشر شد

مجله فامیتسو اولین امتیاز عنوان Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 را منتشر کرد. این مجله، امتیاز بسیار خوبی را برای این بازی در نظر گرفت.

وب‌سایت Saiyan Island یک کپی از آخرین اطلاعات منتشر شده در مجله فامیتسو را تهیه کرد و در آن، اولین امتیاز عنوان Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 دیده می‌شد. احتمالا طرفداران با دیدن امتیاز، بسیار خوشحال خواهند شد.

این عنوان موفق به دریافت رتبه‌بندی کلی ۳۸ از ۴۰ شد. امتیازات آن از نظر چهار منتقد، به‌طور  ۱۰/۹/۹/۱۰ ثبت شده است. دو نفر از منتقدان، امتیاز بسیار خوبی را برای بازی در نظر گرفته‌اند. تمام بررسی‌ها از نسخه PS4 این عنوان بوده است.

این بازی موفق به دریافت سومین نمره برتر از سوی مجله فامیتسو در سری Naruto شده است. Ultimate Ninja 2 و Ultimate Ninja 3، دو عنوانی هستند که امتیاز بالاتری را نسبت به این نسخه، یعنی ۳۹ از ۴۰ را دریافت کرده‌اند.

عنوان Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 در ۵ فوریه ۲۰۱۶ (جمعه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۴) برای اروپا و ۹ فوریه ۲۰۱۶ (سه‌شنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۴) در آمریکای شمالی منتشر می‌شود. علاوه بر کنسول PS4، بازی برای پلتفرم‌های Xbox One و PC نیز منتشر خواهد شد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *