ایکس باکس وان خود را تحویل دهید، باندل XBOX ONE با طرح تایتان فال را دریافت کنید + یک بازی هدیه !

 

باندل جدید کنسول XBOX ONE که با طرح شاهکار زیبای Titanfall طراحی شده، بسیاری از گیمر ها را حیرت زده کرده است! بسیاری از کسانی که هنوز کنسول خود را تهیه نکرده بودند به سرعت از این باندل استقبال کردند. اما کسانی که در ابتدای نسل کنسول معمولی XBOX ONE را خریداری کرده بودند، هم اکنون کمی بخاطر عجله خود ناراحت هستند… جایی برای نگرانی نیست، چون درحال حاضر سایت گیم اسپات یک پیشنهاد بسیار خوبی برای شما دارد ! 

 

شما می توانید کنسول اولیه XBOX ONE را با سایت Store Credit تعویل کنید و همچنین ۵۰ درصد از پول کنسول را به عنوان سود دریافت کنید. یعنی ۳۹۰$ قیمت کنسول اولیه و ۱۹۵$ برای سود، درکل ۵۸۵$ دریافت می کنید که با این پول می توانید باندل جدید این کنسول را دریافت کرده، یک بازی بخرید و همچنین با بقیه آن برای یک ماه گلد بخرید !!! واقعا چی بهتر از این؟! اگر شما در اروپا فامیل و یا آشنایی دارید، می توانید به راحتی چنین کاری را عملی سازید و با یک تیر دو نشان بزنید! هم کنسول مورد علاقه خود را نگه میدارید و هم باندل جدید آن را خواهید داشت!!! البته یک بازی رایگان و گلد یک ماهه رایگان نیز دریافت می کنید…. نظر شما چیست؟! ما را با نظرات خود همراهی کنید. 

————————————————————————-—————————————————————————————–

Matin Mafia

خبرنگار سابق وبسایت میهن گیم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۴ پاسخ‌ها

  1. only sony گفت:

    ما که نداریم اونایی که دارند براشون فرصت خوبی هست
    ممنون از خبر

  2. متین نصیری گفت:

    ممنون از اینکه در نظرات شرکت می کنید. :)

  3. دانیال نوائیان گفت:

    به درد ما که X1 نداریم نمیخوره ولی به هر حال ممنون بابت خبرت متین جان

  4. ابوالفضل گفت:

    سلام میخواستم بدونم فرق این مدل با مدل معمولی تویه چیه? و آیا این مدل میتونه بازی های ایکس باکس رو باز کنه? کلا چه تفاوتی با هم دارن?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *