بازگشت دوباره به رینگ | یک بازی fighting جدید برای کنسول های نسل هشتم در راه است

o670181_2503876-shaqfu1new.jpg

یکی از سبک های بازی که در بین خیلی از بازی ها محبوبیت دارد سبک فایتینگ یا مبارزه ای است .اینگونه بازی ها معمولا برای جذاب تر بودن و راحتی کار دو بعدی طراحی میشوند که بیشتر این بازی نیز در انحصاری کنسول ها محدود میشود . یکی از مزیت های بسیار خوب هر کنسول این است که با این سبک بازی ها هماهنگی کامل دارد و کنترل اختصاصی هر کنسول نیز مکمل این مزیت میباشد و باعث میشود لذت بازی دو چندان شود .

به تازگی طی خبری که سایت Gamespot منتشر کرده قرار است یک بازی جدید در همین سبک با گرافیک و حال و هوای نسل هشتم ساخته شود . با روی کار آمدن کنسول های نسل هشتمی سرمایه گذاری روی این کنسول ها برای استدیوی سازنده بهترین کار است چرا که سبک بازی هم طوری طراحی شده که روی کنسول بیشتر فروش میرود .

با توجه به بودجه ای که تا کنون برای این سبک بازی ها برای کنسول های نسل هشتم یعنی Ps4 و Xbox one جمع شده است قرار یک بازی در حد و سطح نسل هشتم منتشر شود که تنها در انحصار همین دو کنسول نیز باقی بماند . تا کنون بازی های زیادی در این سبک برای کنسول Xbox one طراحی و عرضه شدند که بیشتر آنها در انحصار کنسول Xbox one بود و کنسول Ps4 فعلا بازی خاصی در این سبک دارا نمیباشد .

نظر شما راجع به این سبک بازی ها چیست ؟

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *