بازگشت مار بی سر و صدا | پیش نمایش بازی Metal Gear Solid V

* دوستان می توانید برای دانلود تریلر این بازی به نوشته ی خودم ، به این لینک بروید …

همگی شما از نمایشگاه E3 که امسال بر گزار شد حتما آگاهی دارید و می دانید که این نمایشگاه چه تاثیری در دنیای گیم دارد. در طی این مراسم شرکت های بزرگ بازی سازی ، از برنامه های آینده ی خود را اعلام کردند.  تقریبا همه ی منتقدان می گویند که کنفرانس مایکروسافت از همه بهتر بود. چرا که با شاهکاری چون Metal Gear Solid V : The Phantom Pain شروع شد و با بازی فوق العاده ی Titanfall به پایان رسید. اکنون با تریلری که از این بازی موجود است ، به بررسی بازی Metal Gear Solid V  می پردازیم. این  تریلر از ارتباط میان دو بازی Ground Zeroes و The Phantom Pain پرده برداری کرد و بخش هایی از گیم پلی بازی را نیز به نمایش درآورد. بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain چیزی بود که بازیکنان شاهد معرفی آن بودند و تریلر آن نکات جدی ای را شامل می شد و به خوبی ماجراجویی Snake را نشان می داد …..

ax-ba-logo2

افغانستان ، مقر جدید مار بی صدای ما خواهد بود …

همان طوری که از تصاویر زیر پیداست ، اسنیک یار جدیدی پیدا کردا است که Ocelot نام دارد. وی همان کسی است که اسنیک را از دست سربازان گروه XOF نجات داد. حال نوبت اسنیک است که یکی از دوستان و یاران قدیمیش یعنی کازوهیرا میلر را که در افغانستان گرفتار شده است ، نجات دهد. وقتی دمو آغاز می شود ، ان ها با هم حرف هایی می زنند که و آسلات در یک جا به اسنیک می گوید که : " آخرین باری که میلر را دیدم ، در افغانستان بود ! "

ax-ba-logo3

ax-ba-logo

یک دوست و یار قدیمی : " کازوهیرا میلر "

بعد از این سخنان ، آسلات به اسنیک گوش زد می کند که افغانستان سرزمینی پهناور است و از اسنیک می خواهد که در طول عملیاتش خیلی مراقب خودش باشد.  در آخرین تریلری که از این بازی منتشر شده ، پس پایان صحبت های آسلات و اسنیک ، آسلات از اسنیک درخواست می کند  که  دوباره همان اسنیک افسانه ای باشد / Let’s The Legend Rise Again .

ax-ba-logo4

چیزی که در نگاه اول توجه شما را به خود جلب می کند، گرافیک خیره کننده، Distance View خارق العاده است. گرافیک در این سری  در بهترین صورت ممکن خلق شده و از آب درآمده است. تصویر زیر که کاملا به صورت Real-Time و بر روی سخت افزار کنسول Xbox One اجرا شده، خود گواه همه چیز است و احتیاجی به توضیح بیشتر در رابطه با گرافیک ندارد. مشاهده می شود که اسنیک با اسب خود به طرف یک روستای می رود. در این قسمت از تریلر صحنه هایی از گیم پلی بازی را مشاهده می کنیم که اسنیک با اسب خود تا ماشینی می رود و سوار ماشین می شود. سپس سوار نفر بر می شود و  در نزدیکی یک روستا توقف می کند و پیاده به رهش به سمت روستا ادامه میدهد. سپس با کلی مخفیانه کار کردن ، به خانه ای می رود که هویت دشمنان آن هنوز آشکار نیست  و بعد از کشتن دو نفر ، بالاخره موفق می شود دوست قدیمیش  یعنی کازوهیرا میلر را نجات دهد. سپس پس از فرار از دست دشمنان ، اسنیک میلر را بر روی دوش خود می اندازد و با او فرار می کند.

ax-ba-logo9

شخصیت های جدید بازی که در تریلر به چشم می خورند …

از گرافیک و صدا گذاری و موزیک این عنوان که بگذریم ، می رسیم به شخصیت هایی که در تریلر به نمایش در آمدند. از هویت واقعی این شخصیت ها هنوز چیزی به طور دقیق معلوم نیست فقط اطلاعات مختصری از این شخصیت ها در دست است که در ادامه به ترتیبی که در تریلر آن ها را دیدیم به  معرفی انان می پردازم.

Quiet

ax-ba-logo5

این شخصیت اصلا معلوم نیست که یک دشمن است یا یک دوست ! تنها چیزی که معلوم ، این است که این زن تک تیر انداز همان زنی است که در تریلر های قبلی در حال شکنجه شدن بود. این زن برای اولین بار است که در سری بازی های MGS دیده می شود.

Eli

ax-ba-logo6

الی ، پسر بچه ای است که بر طبق توضیحات تریلر آینده ی خود را از دست داده است. وی شباهت بسیار زیادی هم به انیک دارد.  ان طور که به نظر می رسد این کودک یکی از نفش های اصلی این سری بازی را خواهد داشت.

Skull Face

ax-ba-logo7

ax-ba-logo8

وی می شود گفت مرموز ترین شخصیت داستان است که در هر دو تریلر منتشر شده از این بازی حضور داشته است  این شخصیت آن طور که به نظر می رسد ، رهبری گروه XOF را بر عهده دارد. به هر حال چیزی که خیلی واضح است این است که وی یکی از اصلی ترین دشمنان اسنیک خواهد بود.

Emmerich

ax-ba-logo10

می توانم بگوییم که او  یک محقق است. کسی که سلاح ها و رباتهای غول پیکر Metal Gear را طراحی کرده است. نکته قابل توجه، پاهای وی می باشد. پاهایی که بسیار به مدل کوچک شده پاهای تانک های Metal Gear شباهت دارد.

در گیم پلی این بازی، متوجه شخصی با یک ماسک می شویم.

ax-ba-logo11

 در ادامه، ما تصویر واضح تری از او را مشاهده می کنیم و کاملاً مشخص می شود که Psycho Mantis از نسخه اول سری بازی های MGS است. او کارهای خارق العاده زیادی انجام می دهد.

این تحلیل بنده از تریلرهای به نمایش درآمده بود و ممکن است با دیدگاه شما متفاوت باشد.

عنوان Metal Gear Solid V : The Phantom Pain در تاریخی نامعین برای پلتفرم های PS3,PS4,X360,Xbox One عرضه خواهد شد.

 

نظر شما درباره ی این بازی و این پیش نمایش چیه ؟!

 

آریـن

سلام دوستان من آرین هستم . 2-3 سالی هست به طور حرفه ای تو کار سایت هستم . امیدوارم مطالبی رو که میگذارم بپسندید . نظر فراموش نشه ... نظرات شما باعث دلگرمی ماست .

شما ممکن است این را هم بپسندید

۷ پاسخ‌ها

  1. brainer گفت:

    اقا دستت درست سایتتون الیه.من اشقه این بازی شدم.اگه امکان داره میشه بگی واسه ی pc میاد یا نه ؟؟؟؟ خیلی منتظره این بازیم.ولی pc اش رو می خوام.

  2. سید گفت:

    سلام برادر،سایتت خیلی زیباست،راستش من ازنقدبازی هات خیلی خوشم اومده وامیدوارم که ادامه بدی…
    راستی به سایت ما هم سری بزن:sheypoorchi.ir

  3. سید گفت:

    سلام،ببخشید من اصلا حواسم نبود،واقعا که کارم اشتباه بود! بازهم معذرت می خوام.
    فقط یه سوال:اگه منبع رو ذکرکنم شما مشکلی ندارین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *