بازگشت کتیبه کوروش منتشر شد

مدتها پیش بود که تریلری با نام بازگشت کتیبه کوروش در سایتهای خبری دنیای گیم منتشر شد و توانست بازخورد های نسبتا خوبی را نیز بخود داشته باشد. حال پس از مدتها بی خبری حال این عنوان توسط شرکت نوین پندار در قالب ۱ DVD منتشر شده است. همچنین این عنوان در سبک اکشن سوم شخص توسط استودیو بازی سازی آریا گیم تکنولوژی ساخته شده است. داستان بازی نیز بصورت زیر میباشد:

«مازیار» یک مرد زبده و توانمند است؛ یک ایرانی که می خواهد از هویت باستانی و فرهنگ خود با چنگ و دندان دفاع کند. در بازی «بازگشت» با مخاطره‌های این مرد شجاع برای دفاع از هویت باستانی و ملی‌اش همراه خواهید شد. او با کمک رفیق دیرینه خود «جمشید» می خواهد از دزدیده شدن آثار باستانی ارزشمند کشورش توسط قاچاقچیان جلوگیری کند و برای رسیدن به این هدف مجبور شود در محیط‌ هایی همچون جنگل های بومی، شهرهای تاریخی و اماکن باستانی مانند ارگ تـاریخی بم با آنها وارد درگیری مسلحـانه شود و برای نجـات دادن هـویت ملی اش جان خود را به خطر بیاندازد.

 

http://up.mihangame.com/uploads/j24736_article.jpg

 

سورنا رضایی

زمین کتابی ست و ما هریک کلمه ای از آن،که در کنار یکدیگر داستان زمینیان را رقم میزنیم.............

شما ممکن است این را هم بپسندید

۷ پاسخ‌ها

  1. بهمن گفت:

    با سلام
    چرا لینک دانلودشو نمیزارید یا اگه نمیزارید بگید از کجا میتونم دانلودش کنم

  2. محمد باقر گفت:

    سلام
    تنظیمات رزولوشن نه اعمال میشه نه ذخیره.
    لا اقل بفرمایید کدوم فایل متنی رو بریم دستی دستکاری کنیم؟ :cry:
    اما محیظش قشنگه و از انجین خوبی برای ساختش استفاده شده(خیلی سبکتر از یونیتی هستش) :laugh:

  3. محمد باقر گفت:

    یه مساله دیگه اینه که خیلی زود میمیریم و تنظیم سختی بازی هم کار نمی کنه.به علت این نقاط ضعف بزرگ احتمالا بدون اینکه بازیش کنم بذارمش کنار! :-X

  4. محمد باقر گفت:

    بازیش تو مایه های بازیهای نینتندو ۶۴ و شاهزاده ایرانی ۵ هستش که نیم ساعت راه میریم تا یه موجود زنده ببینیم(البته من هنوز جایی رو فتح نکردم چون زود میمیرم) آخرش هم با وجود نقشه ساده نمیشه فهمید دشمن کجاست و به سختی میشه هدف گیری کرد.(در مورد نبرد در خلیج عدن هم چنین چیزهایی خونده بودم)

    • سورنا رضایی گفت:

      دوست عزیز نقد این بازی تو سایت هست میتونید مطالعه کنید،در ضمن خلیج عدن بعد از گرشاسپ بهترین بازی ایرانی منتشر شده هست و بهیچ وجه چنین مشکلاتی درش وجود نداره…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *