بازی بعدی کوجیما برای PC نیز عرضه می شود

اگر اخبار میهن گیم را دنبال کرده باشید می دانید که کوجیما بعد از جدا شدن رسمی از کونامی اکنون بر روی یک بازی انحصاری برای PS4 کار می کند اکنون بعد از مدتی یک پیج برای سوالات متداول توسط سونی درست شده است که به تمامی سوالات درباره ی رابطه خود با کوجیما جواب می دهد, بر اساس این پیج بازی ساخته شده بازی بعدی کوجیما برای PC با تاخیری عرضه می شود.

 

ورژن PC بازی مدتی پس از عرضه آن بر روی PS4 عرضه خواهد شد، یعنی یک انحصاری زمانی است. در یک پرسش و پاسخ از سونی در مورد مدت در انحصار بودن بازی سوال شد ولی سونی به این سوال جوابی نداد و همینطور آن ها در مورد حق کپی رایت بازی نیز حرفی نزدند.

نکته دیگر این است که سونی در شرکت Kojima Productions  سرمایه گذاری نمی کند پس سونی صاحب این شرکت نیست و Kojima Productions  در لیست توسعه دهنده های سونی در جهان قرار نمی گیرد. همینطور می توان گفت که مدت زمان و اندازه قرارداد امضا شده کوجیما با سونی هنوز برای ما مشخص نشده است. باقی این پرسش و پاسخ در مورد بقیه ابهامات پاسخ داد.

بازی جدید کوجیما یک ای پی جدید خواهد بود و به فرنچایز های متال گیر و سایلنت هیل مربوط نمی شود زیرا کونامی صاحب این دو فرنچایز است.

 

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. Mahyar گفت:

    واقعا این استاده فوق العادس و سازه های اونم همین طور!
    ممنون بابت خبر! :yes:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *