بازی هایی که باید در مراسم VGX 2013 منتظر آنها باشید !

سلام و درود بر شما کاربران عزیز میهن گیم

مراسم VGX 2013 از امشب شروع خواهد شد و تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت. زمان خیلی مهم نیست، اما اینکه در این مراسم چه بازی هایی به نمایش خواهند گذاشته شد، مهم است ! در اینجا ما شما را با بازی هایی که قرار است در VGX 2013 به نمایش گذاشته شوند به طور کامل آشنا خواهیم کرد.

 

HALO 5 – XBOX ONE

یکی از بزرگ ترین و قوی ترین انحصاری های کنسول قدرتمند سری بازی زیبای Halo می باشد. چندی پیش شرکت مایکروسافت اعلام کرد که عنوان Halo 5 در سال ۲۰۱۴ به طور انحصاری برای XBOX One عرضه خواهد شد. این عنوان می توانست یک لانچ تایتل بسیار خوب و قوی برای X1 باشد اما مایکروسافت تصمیم گرفت تا مدت زمان بیشتری روی این عنوان کار شود تا به بهترین شکل خود را نشان دهد. اطلاعات خیلی زیادی در این باره وجود ندارد، حتی هیچ گونه تصویری از بازی (به طور رسمی) منتشر نشده است. اما برای آشنایی بیشتر، منتظر مراسم VGX 2013 بمانید تا اطلاعات و تصاویر و تریلر هایی از این بازی دریافت کنید.

Quantum Break – XBOX ONE

از دیگر انحصاری های بزرگ کنسول قدرتمند XBOX One میتوان به عنوان جدید شرکت Remedy اشاره کرد. بازی Quantum Break در زمان رونمایی از کنسول نسل هشتمی مایکروسافت شرکت رمدی عنوان انحصاری بعدی خود را مشخص کرد. این شرکت کارنامه درخشانی را دارد. ابتدا با شرکت راکستار همکاری می کرده، و در ساخت عناوین Max Payne 2 و Max Payne 3 دست داشته است اما بعد از اتمام مکس پین ۳ به همکاری با شرکت مایکروسافت پرداخته و عنوان بزرگ Alan Wake را به طور انحصاری برای X360 عرضه کرد (و همچنین با تاییر ۲ ساله برای PC) البته این بازی انحصاری بودن خود را از دست نداد چون Windows هم از زیر شاخه های شرکت Microsoft می باشد ! منتظر تریلر و اطلاعات جدید از این بازی در VGX 2013 باشید !

TitanFall – PC & XBOX ONE

انحصاری دیگری برای شرکت مایکروسافت ! همانطور که مایکروسافت اعتراف کرد، در نسل هفتم او خیلی به فکر پلتفرم پلتفرم دوم خود، یعنی (PC (Windows نبود و آن را فراموش کرده بود ! اما در این نسل تصمیم گرفته است تا جبران کند و با استفاده از دو پلتفرم قدرتمند خود امپراطوری خود را دوباره آغاز کند. برای شروع، Titan Fall به صورت انحصاری برای مایکروسافت (PC و XBOX One) تایید شد. این بازی یک شوتر اول شخص با سبک MMO خواهد بود. (MMO یعنی بازی هایی که فقط بخش مولتی پلیر دارند)

Uncharted 4 – Play Station 4

و بالاخره به انحصاری بزرگ کنسول Play Station 4 می رسیم ! این بازی توسط استودیوی Na*ugh-ty Dog هر دو سال یک بار عرضه می شود و به افتخارات سونی و ناتی داگ می افزاید. نسخه سوم این بازی بهترین گرافیک ۲۰۱۱ را دریافت کرد و این بار در حال بازگشت به کسب افتخارات در نسل هشتم است. این بازی در سال ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد تا با عناوین انحصاری مایکروسافت، مثل Quantum Break و Halo 5 مبارزه کند. برای اطلاعات بیشتر از این بازی منتظر VGX 2013 بمانید. 

The Witcher 3 Wild Hunt

مطمنن بسیاری از شما با سری بازی زیبا و محبوب ویچر آشنایی دارید. نسخه های اول و دوم این بازی موج بزرگی را در صنعت گیم ایجاد کردند، مخصوصا اینکه این بازی داستانی فوق العاده زیبایی را دارد. نسخه اول آن انحصاری PC بود ولی نسخه دوم با تاخیر دو ساله علاوه بر PC برای X360 نیز عرضه شد. نسخه اول و دوم این بازی تا حالا بیش از ۶ میلیون نسخه فروش داشته اند. نسخه سوم این بازی با موج بزرگ تری به سمت صنعت گیم در حال حرکت است. دنیای بازی حدود ۵ برابر دنیای بازی فوق العاده Skyrim است. همچنین صحنه های +۱۸ همانند نسخه های پیشین در بازی زیاد است. داستان آن ادامه نسخه های قبلی و ماجراجویی های Gralt of Rivia می باشد. گرافیک و گیم پلی به شدت پیشرفت کرده است. تا الان، دو تریلر سینماتیک از این بازی منتشر شده است، اما شرکت بزرگ لهستانی CD Projekt (سازنده بازی) قول داده است که در این همایش VGX 2013 یک تریلر فول گیم پلی از بازی منتشر کند. لازم به ذکر است که عنوان The Witcher 3 Wild Hunt در نیمه دوم سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم های PC و XBOX One و Play Station 4 منتشر خواهد شد.

The Division

یکی دیگر از عناوین MMO نسل بعدی، عنوان زیبا و بزرگ The Division است. در E3 2013 شرکت یوبی سافت این بازی را معرفی کرد و با تریلر گیم پلی طولانی مدت آن، همه را شگفت زده کرد!!! گرافیک و گیم پلی آن فوق العاده است و در کمال مولتی پلیر بودن، داستان خوب و زیبایی دارد. در مراسم VGX 2013 یک dlc با نام  South Park: The Stick of Truth به همراه تریلر دوم این بازی منتشر و رونمایی خواهد شد، پس منتظر اطلاعات جدید و تریلر آن باشید . این بازی در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم های PC و XBOX 360 و XBOX One و Play Station 4 و Play Station 3 و Wii U عرضه خواهد شد. 

Mass Effect 4

بازی زیبا و موفق Mass Effect 3 در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و نقد های مثبت و متای بالایی دریافت کرد. حال، خیلی از طرفداران منتظر رونمایی نسخه چهارم از این بازی هستند و مراسم VGX زمان مناسبی برای این کار است ! در حال حاضر اطلاعات زیادی دراین مورد موجود نیست.

Tomb Raider 2

عنوان تام رایدر سال گذشته منتشر شد و هم اکنون کاندیدای بهترین بازی های سال است. اما موضوعی که ذهن همه طرفداران را مشغول کرده، زمان انتشار نسخه بعدی و پلتفرم های آن است ! چندی پیش علامت تجاری برای ساخت نسخه بعدی آن برای پلتفرم های Play Station 4 و XBOX One خورد. همچنین شرکت Square Enix علاوه بر این موضوع اعلام کرده بود که در مراسم VGX 2013 دو تریلر از بازی های جدید خود منتشر خواهد کرد که به احتمال زیاد این دو تریلر مربوط به بازی های Tomb Raider 2 و Sleeping Dogs 2 خواهد بود. 
 

علاوه بر این بازی ها، عناوین Thief و Dying Light و Broke Age به همراه پروژه جدید شرکت معروف Epic Games در این مراسم حضور خواهند داشت. مراسم VGX 2013 را امشب با پوشش خبری سایت تخصصی میهن گیم تجربه کنید. 

Matin Mafia

خبرنگار سابق وبسایت میهن گیم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *