بازی DayZ برای کنسول PS4 نیز منتشر خواهد شد

DayZ PS4

همان طور که در اخبار قبلی متوجه شدید بازی DayZ به زودی از بخش دسترسی زود هنگام سرویس Steam خارج شده و سرانجام در سال ۲۰۱۸ برای کنسول Xbox One نیز منتشر می شود. حال با توجه به منتشر شدن اطلاعات جدید بازی مذکور برای کنسول نسل هشتمی کمپانی سونی نیز عرضه خواهد شد.

یکی از سازندگان بازی DayZ در مصاحبه با وب سایت GameSpot این موضوع را خاطر نشان می کند که بازی آن ها برای کنسول PS4 نیز منتشر می شود اما تاکید می کند که بازی DayZ ابتدا بر روی کنسول Xbox One منتشر خواهد شد و پس از مدت زمانی کم راهی کنسول PlayStation 4 نیز می شود.

البته نسخه پیش نمایشی قبل از نسخه نهایی در دسترس دارندگان Xbox One قرار خواهد گرفت که خبری از این نسخه در کنسول PS4 نخواهد بود.

نسخه نخست بازی DayZ ابتدا برای پلتفرم رایانه های شخصی منتشر می شود و در همین زمان نسخه پیش نمایش مخصوص کنسول Xbox One نیز عرضه خواهد شد. هم چنین سازندگان این عنوان تاکید می کنند که نسخه PlayStation 4 بازی در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد اما برای اعلام دقیق تاریخ انتشار آن نیازمند برنامه ریزی های بیشتری می باشد. جالب است بدانید که نسخه دسترسی زود هنگام DayZ که در تاریخ دسامبر ۲۰۱۳ عرضه شد تاکنون بیش از ۳ میلیون نسخه کپی فروخته است که صد البته این آمار در سال ۲۰۱۸ تغییر خواهند کرد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *