بازی Evolve: Ultimate Edition برای کنسول های نسل هشتمی معرفی شد

با وجود اینکه دیگر کسی توقع اخباری از سوی عنوان اکشن Evolve را ندارد اما هم اکنون می‌توانید از خبر جدیدی در رابطه با این بازی مطلع شوید. Evolve که اوایل امسال عرضه شد و علی‌رغم دید کلی فوق العاده‌ای که سازندگان به طرفدارانشان داده بودند، با نمرات و نقدهای متناقضی همراه بود. هر چند که ناشر آن یعنی ۲K Games می‌خواهد باری دیگر این بازی را در ویترین فروشگاه‌های بازی به نمایش بگذارد.

نسخه ی Ultimate Edition بازی شامل تمامی بسته های الحاقی و خود بازی تنها با قیمت ۶۰$ منتشر خواهد شد.بسته های الحاقی شامل Monster Expansion Pack، Hunting Season 1 و Hunting Season 2 به همراه بازی با عنوان Evolve: Ultimate Edition در تاریخ ۳ نوامبر برای کنسول های PlayStation 4 و Xbox One عرضه می شود.

اما عرضه ی این نسخه از بازی همه ی داستان نیست. در روز عرضه طرفداران بازی می‌توانند یک DLC جدید که هیولایی جدید برای آن ها به ارمغان می آورد را خریداری نمایند. اسم این هیولا Gorgon بوده و با مخفی کاری، دوست دارد با غذایش بازی کند. این DLC با قیمت ۱۰$ به صورت جداگانه و یا به همراه بسته ی الحاقی Hunting Season 2 با قیمت ۲۵$ قابل خریداری خواهد بود.ناشر بازی با انتشار این نسخه می‌خواهد باری دیگر طرفداران و انجمن آنلاین بازان را بیدار کرده و کمی سرورهای بازی شلوغ‌تر کند.نظر شما درباره ی نسخه‌ی Ultimate Edition بازی چیست؟

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *