بازی Metro Redux با فریم ریت ثابت ۶۰ روی کنسول Ps4 اجرا خواهد شد

تاریخ انتشار Metro Redux مشخص شد+2 تصویر جدید | www.MihanGame.com

بازی Metro Redux یک عنوان Remastered برای دو بازی Last Light و ۲۰۳۳ است که به نحوی کالکشن این دو بازی هم محسوب میشود . کمپانی Deep Silver از همان ابتدا هدف بازی را فقط کنسول های نسل هشتمی قرار داد و خواست تا بازی با فریم ریت ۶۰ روی این دو کنسول اجرا شود و مثل اینکه تازه به هدف خود هم رسیده است . طی پستی که امروز سونی منتشر کرد مشخص شد که این بازی با فریم ریت ثابت ۶۰ روی این کنسول اجرا خواهد شد و هیچگونه افت فریمی در این کنسول روی این بازی دیده نمیشود .

همچنین شعبه ی Uk کمپانی Deep Silver اعلام کرد : 

y038612_1.png

ما میتوانیم تائید کنیم که این بازی واقعا با فریم ریت ۶۰ اجرا خواهد شد 

در ادامه مشخص شد که این سخن فعلا برای کنسول نسل هشتمی Ps4 صد در صد صادق است و مورد تائید کامل کمپانی Deep Silver نیز هست ولی همچنان سخنی از مشخصات این بازی روی کنسول Xbox one منتشر نشده است . در DigitalFoundry افزود که Metro Redux یک عنوان بی نقص و کامل نسل هشتمی برای کنسول Ps4 به حساب می آید که بدون کوچکترین افت فریمی روی این کنسول اجرا خواهد شد و کاربران از آن لذت کامل خواهند برد .

DigitalFoundry اضافه کرد که Metro Redux لذت خالص یک شوتر نسل هشتمی است که اگر برای Pc نیز عرضه شود به دلیل سبکی که دارا میباشد میتواند طرفداران زیادی را جلب کند ولی این دو بازی چون قبلا برای این پلتفرم منتشر شده اند , عرضه ی دوباره ی آنها برای Pc کمی دور از ذهن به نظر میرسد ولی تمامی تلاش استدیوی سازنده ی بازی روی نرخ فریم بازی بوده است .

این بازی در تاریخ ۲۶ اگوست سال ۲۰۱۴ برای کنسول های PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.

نظر شما راجع به بازی Metro Redux چیست ؟

 

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۵ پاسخ‌ها

  1. SAEED SJ گفت:

    پرچم PS4 بالاست!

  2. ABS92 گفت:

    ممنون بابت خبر.
    پس مگه قرار نبود برای پی سی هم بیاد؟

  3. مهرداد کرمی گفت:

    برا PC هم میاد اقا دانیال!درسته این دو نسخه برا PC منتشر شدن ولی Metro Redux گرافیک و نورپردازی بهتری داره!پس دلیلی نیست که این عنوان برا PC منتشر نشه!

    • دانیال نوائیان گفت:

      بله . شاید هم حق با شما باشه . ولی خب طبق خبری که من ترجمه کردم تو متنش فقط از دو کنسول نسل هشتمی Ps4 و Xbox one نام برده شده بود . شاید اشتباه از اونها بوده باشه 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *